x-kom hosting

Jak połączyć Word i Excel

adsko
utworzono
utworzono

Więc tak mam zadanie na informatyce że mam wstawić wykres i tabele do Worda z Excela. Lecz musi być tak że jak coś zmienię w Excelu to musi się to zmienić w Wordzie. Jak robię tak jak w instrukcji zapisuje Word i Excel zamykam otwieram Excel zmieniam otwieram Word i nic się nie zmieniło... i to jest mój problem. Wiem że może być dla was łatwo lecz Visty nie znam i mam tylko 1h informatyki w tygodniu więc nie mam jak to zrobić. (System operacyjny tego komputera jest vista, Word i Excel 2007)

darexD
komentarz
komentarz

Nie da się :P Co cię na próbe chcą wysatwić na Infie :D Może sa jakieś skrypty !?

dar55
komentarz
komentarz
Nie da się
da się da , mało wiemy ? ;)

plik excela zapisujesz pod nazwą np dar55 -> otwierasz worda/wstaw/obiekt/utwórz z pliku - zaptaszkuj łącz z plikiem i wskaż plik excela . zapisz i masz

adsko
komentarz
komentarz

Jak będzie działać dziękuje! :)

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.