x-kom hosting

Jaka pamięć do mojego kompa

tom_88
utworzono
utworzono

Witam!!!

Na wstępie muszę zaznaczyć że jestem kompletnym laikiem w sprawach komputerowychi szukam odpowiedzi na pytanie postawione w temacie,

z góry dziękuję

o to mój komp

Typ procesora AMD Athlon XP, 1833 MHz (11 x 167) 2500+

Nazwa płyty głównej MSI KT6 Delta-SR (MS-6590 v2.0) (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio)

Mikroukład płyty głównej VIA VT8377 Apollo KT600

Pamięć fizyczna 256 MB (PC3200 DDR 400 SDRAM) firmy pmi

Typ BIOS'u AMI (09/05/03)

proszę o konkretne propozycje kosz do około 100zł

Carlsberg
komentarz
komentarz
Carlsberg
komentarz
komentarz

mogą ale te co ci podałem są tańsze

tom_88
komentarz
komentarz

wielkie dzięki ale te sobie odbiorę w wawie

Carlsberg
komentarz
komentarz

jeszcze jedno nie wiadomo czy te pamięci co teraz masz będą współpracowały z tymi nowymi

tom_88
komentarz
komentarz

A od czego to zależy? Parametry mają takie same (tak mi się wydaje)! :blink:

Jak nie będzie pasować to trudno to tylko 256mb!!!

Carlsberg
komentarz
komentarz

z reguły powinny ale różnie to bywa ... są z innej firmy sam tak miałem i nie działały :/

tom_88
komentarz
komentarz

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie włożenia ramu do kompa, czy trzeba coś więcej zrobić oprócz umiejscowienia ramu w szynie?

Nie orientuje się a jak kupię ram to nie chce go zniszczyć!!!

swirek
komentarz
komentarz

Nic nie trzeba. Wkladasz RAM w slot i dziala.

tom_88
komentarz
komentarz

Zastanawiam się nad kupnem nie 1gb a 2gb, czy poprawi to znacznie wydajność i szybszą pracę kompa czy nie będzie większej różnicy???

E-APA
komentarz
komentarz

To jeszcze zależy do jakich celów chcesz zwiekszyc pamiec?