ojfka utworzono 16 września 2017 utworzono 16 września 2017 (edytowane) Witam Od pewnego czasu po formacie wyskakuje mi błąd krytyczny - BSOD z opisem "PAGE FAULT IN NON PAGED AREA" na laptopie Acer e5-571g (i5-4210u/8gb/128gb ssd/gf840m/w10 home). Po sprawdzeniu pamięci 2x4gb (bsod wyskakiwał kiedy chodził na 4gb w obu przypadkach), po paru formatach problem nadal występuje. System windows 10 home "głupieje", po kilku formatach nie dało rady zainstalowac go z dysku (przywracanie do ustawień fabrycznych). Instalacja z pendriva windowsa 10 dopiero pomogła. W dzienniku zdarzeń są krytyczne błędy "Kernel-Power 41(63)" i cały czas ostrzeżenia na żółto różne - DNS Client Events ; Kernel-Processor-Power (tam pisze ze szybkosc procesora 0 w grupie 0 jest ograniczona przez systemowe ograniczenie sprzetowe itp.) ; User Device Registration ; BTHUSB i wiele innych ostrzeżeń na żółto. Czerwone błędy też są - Eventlog ; AppModel-Runtime. Czy możliwe jest że dysk ssd liteon 128gb mi padł? Czy też problem to płyta główna czy procesor? Problemem jest sprzęt bo mam teraz prawie czysty system i problem występuje. Przy zamykaniu systemu laptop dalej pracuje tz. ekran gaśnie ale dioda dalej swieci i komp pracuje bo bateria do zera sie wyczerpuje. Nie pomaga ustawienia zasilania co można znaleźć w sieci. Bardzo prosze o podpowiedzi bo w nowy dysk jeszcze moge zainwestować ale jak płyta czy też procek padł to wole zainwestować w nowy laptop ale już nie acer Edytowane 16 września 2017 przez ojfka
Youki komentarz 16 września 2017 komentarz 16 września 2017 Spakuj pliki z folderu Minidump (C:\\Windows\Minidump) i wrzuć na jakiś upload. 1
ojfka komentarz 16 września 2017 Autor komentarz 16 września 2017 (edytowane) Witaj Słuchaj o dziwo brak na c:\\windows\minidump dopiero po wpisaniu minidump do wyszukiwarki w10 coś tam jest: http://uploadfile.pl/pokaz/1209611---0hmo.html plik o nazwie CaptureGenUSB-crash-20170913-231217.mdmp. Wcześniej miałem tam pliki po bsod bo nawet odczytywałem ale jak pisałem wyżej teraz mam prawie czysty windows i w dzienniku zdarzeń pisza te błedy krytyczne ale jako tako niebieski ekran mi nie wyskoczył po instalacji z pendriva w10 ale laptopa nie idzie wyłączyc .Ekran gasnie a dioda swieci dopiero przytrzymanie power off - dioda gasnie (nie zawsze czasem zamka sie poprawnie) Ten folder minidump na 99% sie pojawi jak mi niebieski ekran wyskoczy.Wczesniej system zawieszał sie równiez przy starcie. Edytowane 16 września 2017 przez ojfka
Youki komentarz 16 września 2017 komentarz 16 września 2017 Gwarancji pewnie już nie masz? W BIOS masz możliwość wyłączyć dedykowany układ graficzny? 1
ojfka komentarz 16 września 2017 Autor komentarz 16 września 2017 W biosie brak możliwości wyłączenia gf840m a laptop ma 2lata a acer ma tylko 12miesięcy gwarancje. Już teraz to nie jestem taki pewien czy to dysk ssd. BSOD nie pojawił sie od paru dni ale mimo wszystko z tym laptopem/systemem cos jest nie tak. Próba powrotu do niższej wersji biosu niemożliwa, jak pojawia sie blue screny to zamieszcze raporty z pliku minidump.
Youki komentarz 17 września 2017 komentarz 17 września 2017 11 godzin temu, ojfka napisał: a acer ma tylko 12miesięcy gwarancje 2 lata, chyba, że na firme kupowałeś. Najlepiej by było jakbyś jeszcze na czysto zainstalował system operacyjny, ale nie instalował sterowników do GPU, tylko podstawa do chipsetu, lan, audio. 1
ojfka komentarz 2 listopada 2017 Autor komentarz 2 listopada 2017 Po kompletnym formacie dysku od września problem z niebieskim ekranem znikł. Jedynie tak jak pisałem wcześniej przy zamykaniu systemu laptop sie nie chce wyłączać, trzeba przytrzymac power zeby sie całkiem wyłączył. @Youki jak myślisz czy to będzie dysk ssd?
ojfka komentarz 12 listopada 2017 Autor komentarz 12 listopada 2017 (edytowane) Doszłem do tego że laptop po wyjęciu bateri zamyka, usypia sie po zamknięciu pokrywy prawidłowo. Czyli układ zasilania uszkodzony ale czy to bateria czy jak podpięta tam coś sie dzieje. Pół dnia było ok potem nie zamykał sie tak samo jak z bateria więc to nie bateria. Edytowane 12 listopada 2017 przez ojfka
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.