x-kom hosting

[okolice 3000] Laptop do codziennego użytku, gry

Soszek
utworzono
utworzono

Witam. Od jakiegoś czasu rozglądam się za laptopem z przeznaczeniem do codziennego użytku, serfowania po internecie, oglądania filmów i do gier. Z gier interesują mnie gry pokroju cs:go, najnowszej wersji Fify.

 

Planowany budżet, to okolice 3000 (to 3k chciałbym traktować raczej jako górną granicę, chętnie przyjmę coś tańszego np. 2,8k). Szukam czegoś wydajnego i szybkiego (jak na te warunki cenowe). 

 

Laptop ma być z system, ekran 15 cali. Skłaniam się ku 8gb ram, w kwestii procesora jestem otwarty, grafika zapewne w tej cenie stanie i tak na 940/950. Proponowany dysk to ssd, ale nie mniejszy niż 256gb (ssd nie jest jednak warunkiem koniecznym). Bardzo bym też chciał, żeby strzałki góra dół nie były zmniejszone (przeglądając forum spotkałem się z ciekawymi laptopami, ale większość z nich właśnie miała małe strzałki góra dół, boczne już były w standardowej wielkości, jakoś mnie to odrzuca) - istnieje w ogóle jeszcze szansa na ciekawą propozycję z normalnymi strzałkami? I skąd ten pomysł odejścia od ich standardowej wielkości..

 

Z góry szczerze dziękuję za pomoc i wszelkie propozycje. Takie opinie są mi pomocne w ostatecznym wyborze.

 

Ps. Chętnie przyjmę także propozycje i opinie na temat podkładek chłodzących w okolicach 100zł. Warto? Jak tak, to na co zwrócić uwagę? 

Youki
komentarz
komentarz

Dysk czy RAM zawsze można wymienić. Procesora czy GPU już nie.

Przy dopłacie 100 zł dostaniesz Acer Spin 5 z matrycą FHD IPS oraz znacznie wydajniejszym układem MX150

https://www.x-kom.pl/p/371886-notebook-laptop-156-acer-aspire-5-i5-7200u-8gb-1000-win10-mx150-fhd.html

Strzałki są zmniejszone, chociaż czy będziesz ich często używać? Chyba nie grasz w Fife na klawiaturze? ;)

Youki
komentarz
komentarz

Refurb, gwarancja tylko sprzedawcy, dwuletni sprzęt.

 

  • 3 tygodnie później...
Soszek
komentarz
komentarz