Michugmg utworzono 16 sierpnia 2017 utworzono 16 sierpnia 2017 Witam. Od jakiegoś miesiąca mam duże problemy z internetem. Praktycznie w każdej grze mój stały ping to około 100 a wieczorami dochodzi do 300 przez co nie da się normalnie grać. Dodatkowo mam dużą utratę pakietów .Mój dostawca to Fiberway. Posiadam router TP-LINK TL-WR841N. Dzwoniłem wiele razy do dostawcy bez skutku. Po rzekomych ,, naprawach '' i regulowaniach sygnału problem ani trochę się nie zmniejszył. Dodam że posiadam w domu 2 komputery. Początkowo myślałem , że może to wina 2 kompa ale po odłączeniu go od internetu problem był nadal ten sam. W dodatku podłączałem mój komputer kablem bezpośrednio do zasilacza na internet , bo sądziłem że to może wina routeru ale znowu bez zmian. Nie wiem co mam robić bo za bardzo się nie orientuje w sprawach internetu. Jeżeli to możliwe to proszę o pomoc i ewentualnie wyjaśnienie co mam robić. Moja szybkość pobierania to około 10 Mbps a upload speed to 1 Mbps. Mierzone na speedtest.net
szynszyl1337 komentarz 16 sierpnia 2017 komentarz 16 sierpnia 2017 Posiadasz usługę do 10 MB/s, czy może jeden z wyższych pakietów, ale masz ograniczony transfer? - http://www.fiberway.pl/internet-bezprzewodowy Czy nie masz jakiegoś programu działającego w tle, który coś pobiera, bądź Windows'a 10 chcącego się zaktualizować? Sprawdź takie komendy w CMD na obu komputerach najlepiej bez routera: Spoiler ping onet.pl -t ping o2.pl -t tracert onet.pl tracert o2.pl Czy na drodze nadajnik - antena masz jakieś drzewa? Jeżeli antenę masz na maszcie, który jest elastyczny i dużo się porusza, a zarazem antena była dawno temu instalowana, to możesz też poprosić o ponowne ustawienie anteny swojego dostawcę/jego serwisantów, ale w pierwszej kolejności sprawdź 4 wyżej podane komendy w godzinach południowych i wieczornych koło 20 przy wzmożonym ruchu w sieci. Wstępnie zgaduję, że z powodu okresu wakacyjnego wzmożony ruch wokół twojego nadajnika jest większy i ten nadajnik nie wyrabia, bądź transfer na niego przeznaczony jest zbyt mały oraz mogły powstać większe zakłócenia. Sam się zmagam z podobnym problemem, a na światłowód czekam od półtorej roku -_-.
Michugmg komentarz 16 sierpnia 2017 Autor komentarz 16 sierpnia 2017 (edytowane) Posiadam usługę do 10 MB/s. Mam Windowsa 8 i specjalnie z tego powodu wyłączyłem automatyczne aktualizacje i ich wyszukiwanie. Mam nadajnik na ścianie mojego domu. Mieszkam obok budynku straży pożarnej więc na drodze sygnału stoi ogromny budynek z wieloma antenami i przekaźnikami na dachu oraz kilka drzew. Dodam jeszcze że internetem jestem połączony kablem a nie sygnałem wi-fi. Edytowane 16 sierpnia 2017 przez Michugmg
szynszyl1337 komentarz 17 sierpnia 2017 komentarz 17 sierpnia 2017 Jak się mają pingi w zależności od pory dnia do tych dwóch hostingów, które podałem? Czy masz może znajomego korzystającego z usług tego samego dostawcy i najlepiej podpiętego do tego samego nadajnika? Gdybyś miał taką osobę, u której mógłbyś sprawdzić występowanie tego problemu, wtedy mógłbyś pokazać różnicę dostawcy i ubiegać o poprawę jakości łącza. Proponowałbym też przeczytać umowę i sprawdzić do czego się zobowiązuje twój dostawca, bo zawsze możesz mieć szansę na bezproblemowe rozwiązanie umowy i zmianę dostawcy. Trudno mi to sobie wyobrazić, ale czy nie ma możliwości np. wyniesienia anteny na wyższy punkt, aby udostępnić lepszą widoczność antenie, jak komin + maszt??
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.