x-kom hosting

Bluescreen na win xp

Vedy
utworzono
utworzono

Witam, zalozylem ten temat poniewaz mam duzy problem z laptopem o systemie windows xp. Otoz przejdzmy do rzeczy, gram sobie w gre, i nagle wywala mi bluescreen, mysle sobie ze to jednorazowy "ekran smierci" ale niestety tak nie bylo, gdy wlaczam komputer po 5 minutach wyskakuje niebieski ekran i napisy (zdjecie w zalaczniku). Chcialbym aby ktos mi dokladnie wytlumaczyl jak to naprawic poniewaz jestem w takich sprawach laikiem. Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc, poniewaz komputer dopiero na swieta a niedlugo mam wazne wydarzenie, z gory dzieki, mozna sie ze mna skontaktowac tu w temacie lub w kontakcie:

GG: 59542270

Skype: kacpi12325

Prosze o dokladna odpowiedz, z gory dzieki.

Screenshot_2017-08-13-20-03-13.png

Youki
komentarz
komentarz

Spakuj pliki z folderu MInidump i wrzuć na jakiś upload.

Pokaż temperatury podzespołów w spoczynku za pomocą programu Hwmonitor.

 

Vedy
komentarz
komentarz
Godzinę temu, Youki napisał:

Spakuj pliki z folderu MInidump i wrzuć na jakiś upload.

Pokaż temperatury podzespołów w spoczynku za pomocą programu Hwmonitor.

 

Wytlumaczylbys jak to wszystko zrobic? :) jak mowie jestem laikiem w tych sprawach, i jak mam to zrobic jezeli po 5 minutach mi wyskakuje ten ekran, raczej nie zdaze tego zrobic, ale najlepiej wytlumacz jak to zrobic, z gory dzieki :)

Youki
komentarz
komentarz

5 minut to szmat czasu.

Zawsze możesz próbować w trybie awaryjnym.

 

Otwierazsz Mój komputer, przechodzisz pod partycje systemową (zapewne dysk C), wchodzisz do folderu Windows, następnie Minidump i powinny być pliki o rozszerzeniu dmp. Skopiuj je na pulpit, spakuj do nowego archiwum RAR i całość wrzuć na jakiś upload czy dysk internetowy tak abym mógł to pobrać.


Pobierasz program HWmonitor, uruchamiasz, robisz zrzut ekranu, zapisujesz i tak samo udostępniasz.

 

Vedy
komentarz
komentarz
51 minut temu, Youki napisał:

5 minut to szmat czasu.

Zawsze możesz próbować w trybie awaryjnym.