x-kom hosting

Mysz dla gracza do 250 zł

spokowojtas
utworzono
utworzono

Witam.

Mam zamiar zakupić myszkę do gier. 

Budżet: 150-250 z podkładką 

Jakiej myszki obecnie używasz:Najprostrzej myszki della

Jaką masz obecnie podkładkę: Nie mam. Chciałbym z jakiejś zacząć korzystać. Potrzebuje małej ze względu na małą przestrzeń i krótkie ruchy myszką

Z jakich wartości DPI korzystasz: nie znam się na tym i nie mam zabardzo pojęcia

Ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – cm / 360° w grach FPS: mniej niż 10cm

W co grasz (gatunki oraz konkretne tytuły): W każdy rodzaj gry oprócz FPS

Ile przycisków używasz w myszce: do tej pory 3 ale chciałbym to zmienić na np. 5

Chwyt: claw grip

Jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+3+1

Wielkość dłoni (od czubka palca środkowego do kciuka: 11 cm

Dlaczego chcesz zmienić mysz: Ponieważ obecna ma pewne problemy ze scrollem 

Uwagi (wygląd, liczba przycisków, waga, materiał myszy):https://www.morele.n...m7-thor-536236/ ta przypadła mi do gustu, aczkolwiek wolałbym czerwone podświetlenie.

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

DamnGoodgamer
komentarz
komentarz

Jeśli chodzi o podkładkę, a4tech x7 - kosztuję z 30-40zł, jest duża i trwała, jedyny minus to jeden kolor do wyboru (czarne łatwo zabrudzić).

  • Dziękuję 1
Kulek
komentarz
komentarz

Witam.

 

Osobiście polecam markę Genesis, ceny mają bardzo przystępne i sprzęt też jest spoko. Używałem jej przez długi okres, nadal mam podkładkę i klawiaturę. Używałem też myszki, ale przesiadłem się na Zowie ZA13 jest godna uwagi, ale przekracza budżet.

Besesumber
komentarz
komentarz

Czerwone podświetlenie musi być?

spokowojtas
komentarz
komentarz

Tak by było najlepiej ale nie musi.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie