x-kom hosting

BAD POOL HEADER - błąd pojawiłe się po aktualizacji Windowsa

Maaaz
utworzono
utworzono (edytowane)

Dzień dobry,

Po niedawnej aktualizacji systemu mam problem z pojawiającym się niebieskim ekranem z błędem BAD POOL HEADER.
Zauważyłem, że stało się to po aktualizacji Windowsa.
Przywracanie systemu nie pomaga.Podczas przywracania systemu wyskakuje błąd (0x8000ffff), ale po uruchomieniu w trybie awaryjnym jest komunikat, że przywracanie odbyło się pomyślnie.
Błąd wyskakuje albo podczas ładowania Windowsa, albo chwilę po uruchomieniu (widzę już pulpit i po chwili wywala błąd). W trybie awaryjnym komputer działa zawsze.
Z tego co wyczytałem podejrzewałbym jakieś sterowniki, bo wygląda to tak, że komputer uruchamia programy po włączeniu i gdy natrafia na ten felerny to postanawia wyrzucić błąd. Ale to tylko moje podejrzenie, bo nie znam się na informatyce.

W załączniku wrzucam plik ntbtlog.txt z Rejestrowania rozruchu, może to w czymś pomoże.

Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Co powinienem zrobić?

Mój komputer:
Windows 7 64bit SP1
AMD Phenom II X4 965,
4GB RAM
Karta Radeon HD 7700 Series
Nie wiem jak sprawdzić model płyty głównej.

 

"Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.48
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    19
  BCP1:    0000000000000020
  BCP2:    FFFFFA80064F9490
  BCP3:    FFFFFA80064F94B0
  BCP4:    0000000004020009
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    256_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\072417-25147-01.dmp
  C:\Users\Michał\AppData\Local\Temp\WER-48672-0.sysdata.xml"

 

Po przeskanowaniu programem WhoCrashed wyskoczył mi taki opis błędu:

"On Mon 2017-07-24 20:52:17 your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\072417-25147-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x70E40)
Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFFA80064F9490, 0xFFFFFA80064F94B0, 0x4020009)
Error: BAD_POOL_HEADER
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules. This problem might also be caused because of overheating (thermal issue).
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time. "

 


Jeśli są potrzebne jeszcze jakieś informacje to proszę pytać.

ntbtlog.txt

072417-25147-01.dmp

Edytowane przez Maaaz

Youki
komentarz
komentarz

Usuń z trybu awaryjnego Avasta https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility i spróbuj uruchomić tryb normalny.

  • Dobra wypowiedź 1
Maaaz
komentarz
komentarz

Dzięki, pomogło. Wszystko już działa. Temat do zamknięcia

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.