Maaaz utworzono 24 lipca 2017 utworzono 24 lipca 2017 (edytowane) Dzień dobry, Po niedawnej aktualizacji systemu mam problem z pojawiającym się niebieskim ekranem z błędem BAD POOL HEADER. Zauważyłem, że stało się to po aktualizacji Windowsa. Przywracanie systemu nie pomaga.Podczas przywracania systemu wyskakuje błąd (0x8000ffff), ale po uruchomieniu w trybie awaryjnym jest komunikat, że przywracanie odbyło się pomyślnie. Błąd wyskakuje albo podczas ładowania Windowsa, albo chwilę po uruchomieniu (widzę już pulpit i po chwili wywala błąd). W trybie awaryjnym komputer działa zawsze. Z tego co wyczytałem podejrzewałbym jakieś sterowniki, bo wygląda to tak, że komputer uruchamia programy po włączeniu i gdy natrafia na ten felerny to postanawia wyrzucić błąd. Ale to tylko moje podejrzenie, bo nie znam się na informatyce. W załączniku wrzucam plik ntbtlog.txt z Rejestrowania rozruchu, może to w czymś pomoże. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc? Co powinienem zrobić? Mój komputer: Windows 7 64bit SP1 AMD Phenom II X4 965, 4GB RAM Karta Radeon HD 7700 Series Nie wiem jak sprawdzić model płyty głównej. "Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 19 BCP1: 0000000000000020 BCP2: FFFFFA80064F9490 BCP3: FFFFFA80064F94B0 BCP4: 0000000004020009 OS Version: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Product: 256_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\072417-25147-01.dmp C:\Users\Michał\AppData\Local\Temp\WER-48672-0.sysdata.xml" Po przeskanowaniu programem WhoCrashed wyskoczył mi taki opis błędu: "On Mon 2017-07-24 20:52:17 your computer crashed crash dump file: C:\Windows\Minidump\072417-25147-01.dmp This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x70E40) Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFFA80064F9490, 0xFFFFFA80064F94B0, 0x4020009) Error: BAD_POOL_HEADER file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe product: Microsoft® Windows® Operating System company: Microsoft Corporation description: NT Kernel & System Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt. This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules. This problem might also be caused because of overheating (thermal issue). The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time. " Jeśli są potrzebne jeszcze jakieś informacje to proszę pytać. ntbtlog.txt 072417-25147-01.dmp Edytowane 24 lipca 2017 przez Maaaz
Youki komentarz 25 lipca 2017 komentarz 25 lipca 2017 Usuń z trybu awaryjnego Avasta https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility i spróbuj uruchomić tryb normalny. 1
Maaaz komentarz 26 lipca 2017 Autor komentarz 26 lipca 2017 Dzięki, pomogło. Wszystko już działa. Temat do zamknięcia
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.