x-kom hosting

Asus ROG g771j problem z fps :/

vipere
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam posiadam nowego asusa ROG g771j.

Moj problem polega na malej ilosci fps w cs;go (ok 90-120)Przy tych fps nie mam plynnego obrazu, co 3-4 sek. spadki do 50 fps :/. Nwm w czym jest problem.

Sterowniki zaktualizowane, ustawienia low.

8 gb ramu

GTX 960m

Intel I7 4720HQ 2.60 GHz

Z gory dzieki

Edytowane przez vipere

Youki
komentarz
komentarz

Sprawdź czy uruchamiasz CS'a na dedykowanym czy zintegrowanym układzie graficznym

vipere
komentarz
komentarz (edytowane)

Dedykowany, na zintegrowanej mam 20-40 fps 

Dodam ze btat na lenovo z51 ma 80-110 fps :-/

Edytowane przez vipere
Youki
komentarz
komentarz

Sprawdź jakie masz tempratury podczas obciążenia, podczas spadków na CPU oraz GPU.

vipere
komentarz
komentarz (edytowane)

Jak mam to sprawdzic ? Jestem zielony w te klocki xD

Ogarnąlem juz xD 

Max temperarura to 86

A tak to 65

Edytowane przez vipere
Youki
komentarz
komentarz

Po Twoim opisie wygląda, jakby któryś podzespół zrzucał taktowanie ze względu na zbyt wysoką temperaturę.

Powiedz jeszcze, GeForce Experience masz zainstalowane, tryb zasilania ustawiony na wydajność?

vipere
komentarz
komentarz

Wysoka wydajnosc jest.

Tam mam zainstalowane ale nic tam nigdy nie robilem oprocz aktualizacji sterownikow.

Youki
komentarz
komentarz

Profilaktycznie zainstaluj sterowniki, starszą wersje na czysto, bez GeForce Experience.

vipere
komentarz
komentarz (edytowane)

Już to zrobilem ;) I nic nie pomoglo :( 

A tak btw ile powinien taki laptop miec fps w cs go ? Taki max ? 

Na 1920x1080 mam max 100 fps, i do tego takie dziwne opoznienie myszki. (synchronizacja pionowa wylaczona)

p.s We wlasciwosciach sluchawek zmienilem na 24 bit 480000 i przestaly dzialac nic nie pomaga.

Jak to naprawic ?xD

Edytowane przez vipere

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×