x-kom hosting

Bezczelny robaczek pod matrycą, a gwarancja

maciek3323
utworzono
utworzono

Witam, mój problem polega na tym, że pod matrycę mojego monitora firmy AOC I2369Vm postanowił wejść nieproszony gość, a konkretnie tzw. przecinek, a przynajmniej tak mi się zdaje. Chciałbym go oddać na gwarancję zwłaszcza, że w monitorze od nowości uszkodzony jest panel sterujący, dokładniej przycisk wywołujący menu. Kiedy się go naciśnie to nie reaguję ale co jakiś czas menu pojawia się samo lub blokuje się panel sterujący wyświetlając komunikat "OSD Locked" co jest bardzo irytujące. I teraz pytanie czy z  czymś takim przyjmą mi to na gwarancję, bo szczerze mówiąc nie jestem przy kasie i problemem byłoby dla mnie płacić stówkę za diagnostykę i transport monitora, a o płatnej naprawie na razie nie ma mowy. Z góry dzięki za pomoc :)

Youki
komentarz
komentarz

Z panelem nie powinno być problemów, robak nie wiem, ale wydaje mi się, że tak.

maciek3323
komentarz
komentarz

Znaczy się gwarancję już zgłosiłem na stronie wcześniej i przyjęli mi to zgłoszenie jednak w mailu było napisane coś takiego: 

Gwarancja:

Producent zapewnia, że produkt będzie wolny od wad materiałowych oraz wad wykonania przez okres 3 lat od daty zakupu produktu przez klienta. Gwarancja nie dotyczy jednak usterek mechanicznych spowodowanych z winy klienta , z powodu niewłaściwego użytkowania oraz uszkodzeń w transporcie. Jeśli po przyjęciu sprzętu do serwisu okaże się, że produkt nie podlega naprawie gwarancyjnej klient otrzyma wycenę naprawy. Szacunkowy koszt naprawy to ok. 590zł brutto. Rzeczywista wycena może się jednak różnić i jest możliwa po otrzymaniu sprzętu w serwisie. Jeśli wycena nie jest akceptowana lub naprawa monitora nie jest możliwa należy pokryć koszty diagnozy oraz przesyłki, tj. około 85 zł netto.

 

W zgłoszeniu nie napisałem, że jest to robaczek ponieważ nie jestem tego na 100% pewien więc ująłem to jako "plamka". Z początku myślałem że wypaliły mi się dwa piksele bo robaczek czy cokolwiek to jest jest idealnie pionowo ustawione.

Youki
komentarz
komentarz

To raczej standardowa gatka. Napisz jak się dowiesz coś więcej.

 

maciek3323
komentarz
komentarz

Czyli raczej nie powinienem się spodziewać odrzucenia naprawy w ramach gwarancji?

Youki
komentarz
komentarz

Raczej nie, chyba, że uznadzą to jako bad pixele, a nie wiem czy w tego typu przypadkach nie uznają dopiero od 3.

  • Dobra wypowiedź 1
maciek3323
komentarz
komentarz

Dzięki za pomoc :D

 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.