Deliver utworzono 17 lipca 2017 utworzono 17 lipca 2017 (edytowane) Witam serdecznie. Mam problem przy próbie połączenia się z witryną https://www.paypal.com/signin?country.x=PL&locale.x=pl_PL Blokuje się od razu myszka i wyskakuje blue screen. Problem wystąpił dzisiaj po południu. Ostatnio pomyślnie logowałem się na paypal 1-2 dni temu. Problem występuje we wszystkich przeglądarkach Chrome,Firefox,Edge. Logi błędu systemu po wywaleniu: Cytuj System został uruchomiony ponownie bez uprzedniego czystego zamknięcia. Możliwe przyczyny błędu: system przestał odpowiadać lub uległ awarii albo nastąpiła nieoczekiwana utrata zasilania. Cytuj Nastąpił ponowny rozruch komputera po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące: 0x000000c8 (0x0000000000000000, 0x0000000000000002, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000). Zrzut zapisano w: C:\Windows\MEMORY.DMP. Cytuj Nie można uruchomić usługi PnkBstrA z powodu następującego błędu: Nie można odnaleźć określonego pliku. - co prawda pamiętam że jakiś czas temu usuwałem plik PnkBstrA lecz czy to możliwe że po takim czasie nagle coś przez to się stało Wykryłem że gdy zablokuje javascript w tej domenie przez chrome to normalnie strona działa lecz pisze na górze: Uwaga: wiele funkcji witryny PayPal wymaga włączenia obsługi języka JavaScript oraz plików cookie. Logowanie też działa, lecz odpuszczam na razie chcę znać przyczynę. Ostatnio robiłem chargeback jednemu sprzedawcy, który i tak został odrzucony przez paypal. Zostało mi pół roku subskrypcji a on przestał robić aktualizacje także pewnie więcej osób chciało odzyskać kasę. Sprzedawał on modyfikacje (miedzy innymi dll) które wklejało się do metina bez installacji. Wątpię by miało to coś z tym wspólnego ponieważ wszystko działało i tysiące osób z tego korzystały. Dziś podjęte kroki które nie poskutkowały to: - aktualizacja sterowników karty graficznej - aktualizacja sterowników od MSI - użycie malwarebytes, adwcleaner, ccleaner W historii aktualizacji windowsa z dzisiejszą datą widnieje: Windows 10 Ustawienia prywatności w aktualizacji dla twórców na systemy (x64) (KB4013214) Co prawda dzisiaj sprawdzałem aktualizacje lecz nie pamiętam aby coś wyszukało i się instalowało. Proszę Was o pomoc, Pozdrawiam. ///UPDATE otworzyłem memory.dmp poprzez windbg ogółem jestem laikiem robiłem to pierwszy raz patrze i pisze tam coś o IntelTechnologyAccessService.exe z ciekawości zamknąłem ten proces oraz LegacyCsLoaderService.exe ponieważ był w tym samym folderze (ogółem nie wiem jakim cudem udało mi się zamknąć procesy ponieważ po ponownym włączeniu PC próbowałem znów kilka razy i się nie dało) ----------------------------------------------------------------------- wchodzę na paypal i wszystko ok zero blue screena jakiś pomysł co teraz, co to w ogóle za proces? //UPDATE 2 usunąłem poprzez programy i funkcje następujący element: Składniki Intel R Managment Engine wraz z nimi został usunięty między innymi Intel(R) Online Connect Access w którym znajdował sie plik IntelTechnologyAccessService.exe problem ustąpił lecz MSI wyszukał mi ten sterownik jako ważny i postanowiłem znów zainstalować z myślą że blue screen ustąpi po instalacji okazało się że chyba nie jest dobrym rozwiązaniem odinstalowanie tego razem z całą resztą: C:\Program Files\Intel\Intel(R) Online Connect C:\Program Files\Intel\Intel(R) Online Connect Access C:\Program Files\Intel\iCLS Client C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Online Connect Access C:\Program Files (x86)\Intel\iCLS Client C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components Problem nadal jest nierozwiązany ciągle bluescreen. Nie wiem czy usunąć sam folder Intel(R) Online Connect Access, czy wszystko razem bądź jak naprawić ten problem. Nie chce kombinować ponieważ nie wiem dokładnie od czego są te sterowniki. Windows zablokował mi paypala?:D Co mogło doprowadzić do tego problemu, od kiedy złożyłem PC wszystko śmigało, nic nie mieszałem. Help //UPDATE 3 Zainstalowałem: https://downloadcenter.intel.com/download/25881/Intel-Management-Engine-Intel-ME-Software-for-Systems-Based-on-3rd-Generation-Intel-Processors-or-Above w wersji 11.6.31.3309 poprzednia wersja była od msi 11.6.0.1036 mam nadzieje że to to samo bo wygląda na to że msi ma wyrąbane na niektóre aktualizacje Problem był bardzo skomplikowany ale ustąpił. Jak ktoś ma jakieś inne sugestie bądź teorie to śmiało piszcie. i7-6700K Edytowane 18 lipca 2017 przez Deliver
Deliver komentarz 18 lipca 2017 Autor komentarz 18 lipca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Youki napisał: Podeślij suche pliki dmp z folderu Minidump. to wszystko co tam było wcześniej czyściłem ccleanerem Edytowane 18 lipca 2017 przez Deliver
Youki komentarz 18 lipca 2017 komentarz 18 lipca 2017 15 godzin temu, Deliver napisał: PnkBstrA lecz czy to możliwe że po takim czasie nagle coś przez to się stało Sprawdź czy w menedżerze zadań nie ma procesu takiego. Ten Intel Online nie jest potrzebny. Jaki masz AV, firewalla, korzystasz z jakiś niestandardowych serwerów DNS?
Deliver komentarz 18 lipca 2017 Autor komentarz 18 lipca 2017 (edytowane) 7 minut temu, Youki napisał: Sprawdź czy w menedżerze zadań nie ma procesu takiego. Ten Intel Online nie jest potrzebny. Jaki masz AV, firewalla, korzystasz z jakiś niestandardowych serwerów DNS? w usługach PnkBstrA jest zatrzymany wyłączyłem jeszcze w typ uruchomienia. Nie używam żadnych tylko defender, zapora, smartscreen. Z DNS też nie kombinowałem. Edytowane 18 lipca 2017 przez Deliver
Youki komentarz 18 lipca 2017 komentarz 18 lipca 2017 W trybie awaryjnym z dostępem do sieci z natywnej przeglądrki strona internetowa działa poprawnie? Czekaj, pogubiem się już, a spać mi się chce pierunśko. To teraz jak wygląda sytuacja, na którym etapie wywala BSOD? Masz inne urządzenia w sieci by sprawdzić czy jest tak samo?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.