Ma_rio utworzono 13 lipca 2017 utworzono 13 lipca 2017 witam. mam taki mały problem z połączeniem internetowym. otóż strony ładują się bardzo powoli, czasem nawet w ogóle, filmiki buforują się bardzo powoli i to przy niskiej jakości. pozostałe komputery i inne urządzenia mobilne działają prawidłowo jeśli chodzi o połączenie z internetem, nie występują tam ww. problemy.jedyne urządzenie które działa nieprawidłowo to mój komputer więc myślę że to jego wina. internet do komputera doprowadzony jest przewodem.dodam jeszcze że kiedyś miałem bardzo podobny problem ale po jakimś czasie(ok. tygodnia, może dwóch) "sam" się rozwiązał. proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. pozdrawiam
MasterYoghourt komentarz 17 lipca 2017 komentarz 17 lipca 2017 Podaj wynik testu z tej strony: speedtest.net Spróbuj na innej przeglądarce, na przykład tej: http://www.seamonkey.pl/ Jeśli nadal to samo, to wpisz taką komendę w linii poleceń: ipconfig /flushdns 1
Ma_rio komentarz 17 lipca 2017 Autor komentarz 17 lipca 2017 (edytowane) 56 minut temu, MasterYoghourt napisał: Podaj wynik testu z tej strony: speedtest.net ping: 20 ms pobieranie:31,93 Mbps wysyłanie:2,03 Mbps Spróbuj na innej przeglądarce, na przykład tej: http://www.seamonkey.pl/ jeśli chodzi o tę przeglądarkę nie widzę różnicy w działaniu Jeśli nadal to samo, to wpisz taką komendę w linii poleceń: po wpisaniu komendy dalej nic Edytowane 17 lipca 2017 przez Ma_rio
MasterYoghourt komentarz 17 lipca 2017 komentarz 17 lipca 2017 Odłącz router od kontaktu i podłącz go ponownie. 1
Ma_rio komentarz 17 lipca 2017 Autor komentarz 17 lipca 2017 12 minut temu, MasterYoghourt napisał: Odłącz router od kontaktu i podłącz go ponownie. dalej bez zmian a router jest odłączany od zasilania każdego wieczoru
MasterYoghourt komentarz 17 lipca 2017 komentarz 17 lipca 2017 Podaj model płyty głównej oraz jaki system używasz. 1
Ma_rio komentarz 17 lipca 2017 Autor komentarz 17 lipca 2017 (edytowane) 17 minut temu, MasterYoghourt napisał: Podaj model płyty głównej oraz jaki system używasz. płyta: ASRock N68C-GS FX system:microsoft windows xp home edition wersja 2002 dodatek service pack 3 Edytowane 17 lipca 2017 przez Ma_rio
MasterYoghourt komentarz 17 lipca 2017 komentarz 17 lipca 2017 Pobierz tą przeglądarkę: http://www.chip.pl/2012/04/firefox-12/ Po zainstalowaniu od razu wyłącz automatyczną aktualizację. Napisz czy jest różnica. 1
Ma_rio komentarz 17 lipca 2017 Autor komentarz 17 lipca 2017 (edytowane) 15 minut temu, MasterYoghourt napisał: Pobierz tą przeglądarkę: http://www.chip.pl/2012/04/firefox-12/ Po zainstalowaniu od razu wyłącz automatyczną aktualizację. Napisz czy jest różnica. ok, spróbuję 15 minut temu, MasterYoghourt napisał: Pobierz tą przeglądarkę: http://www.chip.pl/2012/04/firefox-12/ Po zainstalowaniu od razu wyłącz automatyczną aktualizację. Napisz czy jest różnica. nie mogę jej uruchomić. a to zrzut ekranu: błąd.bmp Edytowane 17 lipca 2017 przez Ma_rio
MasterYoghourt komentarz 17 lipca 2017 komentarz 17 lipca 2017 (edytowane) Ściągnij na innym komputerze. Ściągnij jeszcze program Adwcleaner: https://adwcleaner.pl/wp-content/uploads/program/adwcleaner_6.047.exe Zainstaluj i zeskanuj komputer. Edytowane 17 lipca 2017 przez MasterYoghourt 1
Ma_rio komentarz 18 lipca 2017 Autor komentarz 18 lipca 2017 (edytowane) 21 godzin temu, MasterYoghourt napisał: Ściągnij jeszcze program Adwcleaner: https://adwcleaner.pl/wp-content/uploads/program/adwcleaner_6.047.exe Zainstaluj i zeskanuj komputer. po przeskanowaniu jest lepiej ale dalej to nie to samo lepiej jest przy przeglądaniu stron ale z filmikami dalej jest problem, właściwe taki sam Edytowane 18 lipca 2017 przez Ma_rio
Ma_rio komentarz 19 lipca 2017 Autor komentarz 19 lipca 2017 Dnia 18.07.2017 o 16:42, MasterYoghourt napisał: A jak z Firefox 12 ? tak samo jak w pozostałych przypadkach.
MasterYoghourt komentarz 21 lipca 2017 komentarz 21 lipca 2017 Od samego początku tak masz, czy coś konkretnego się stało ? Nie lepiej przesiąść na Windows 7 ? 1
Ma_rio komentarz 21 lipca 2017 Autor komentarz 21 lipca 2017 4 godziny temu, MasterYoghourt napisał: Od samego początku tak masz, czy coś konkretnego się stało ? Nie lepiej przesiąść na Windows 7 ? nie wiem co się stało, do tej pory działało normalnie. czasem coś pobierałem, moze dlatego, ale nigdy nie było problemu. Co do windows 7 to nie wiem czy moj komputer to uciągnie. jak juz wcześniej wspomniałem miałem juz kiedyś taki problem ale jakos sie naprawil lecz nie probowalem wtedy nic zrobic jak wtedy bo nie wiedzialem co. Moze przeinstalowanie systemu cos da albo moze istnieje inne rozwiązanie?
MasterYoghourt komentarz 25 lipca 2017 komentarz 25 lipca 2017 Powiedz jaki masz procek i ile pamięci. 1
Ma_rio komentarz 30 lipca 2017 Autor komentarz 30 lipca 2017 Dnia 25.07.2017 o 11:45, MasterYoghourt napisał: Powiedz jaki masz procek i ile pamięci. procesor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Procesor 5000+, 2611 MHz pamięć: 1,5 GB RAM DDR2 oraz 480GB miejsca na dysku
MasterYoghourt komentarz 30 lipca 2017 komentarz 30 lipca 2017 Windows 7 powinien dać radę. Pamięci trochę mało, ale spróbuj. 1
Ma_rio komentarz 30 lipca 2017 Autor komentarz 30 lipca 2017 5 minut temu, MasterYoghourt napisał: Windows 7 powinien dać radę. Pamięci trochę mało, ale spróbuj. Wczoraj dowiedziałem się o możliwości zakupu troszkę lepszego komputera za( moim zdaniem) małe pieniądze. Z tego powodu odpuszczę sobie wszelakie modyfikacje w/na tym komputerze. Za pomoc dziękuję Ci bardzo, nie poszła na marne. Na pewno niedługo odezwę się na forum w kwestii ewentualnej zamiany części ze starego do "nowego"komputera.
MasterYoghourt komentarz 30 lipca 2017 komentarz 30 lipca 2017 Załóż wątek na forum i podaj konfigurację zestawu oraz cenę, na pewno forumowicze doradzą ci czy warto kupować. 1
Chris740 komentarz 14 sierpnia 2017 komentarz 14 sierpnia 2017 Aby nie zaśmiecać forum, podepnę się pod ten wątek. Mianowicie: Wczoraj wróciłem z urlopu (nie było mnie od 29.07). Po powrocie zauważyłem, że przestał działać mi internet. Sprawdzałem na: - kablu, na 3 różnych komputerach - nie działał - router przez wi-fi - jak wyżej. Skontaktowałem się z moim dostawcą neta, internet na kablu już działa (piszę ten temat na jednym z nich). Natomiast dalej jest problem z: - routerem (pokazuje mi się komunikat, że serwer DNS nie odpowiada) - nawet po restarcie ustawień, nadal mam problem z połączeniem z netem przez router. Czyżby router zdechł? Mam TP-Link TL-WR841N - z pecetem (łącząc się przez kabel) - diody (pomarańczowa i zielona) świecą cały czas, nawet jak odepnę kabel. Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy - karta sieciowa padła. Ale w menedżerze urządzeń jest wykrywana bez problemu. Odinstalowywałem ją nawet z systemu, instalowałem od nowa, ale wciąż nie może mi wykryć podłączonego kabla. Po dalszym drążeniu co to mi się z netem stało, sytuacja wygląda tak: 1. Jak podpinam kabel bezpośrednio do komputera: - na lapkach działa - na pececie nie działa - na karcie sieciowej w pececie (zintegrowana) świecą się cały czas dwie diody. W konsoli po wpisaniu ipconfig /all pokazuje mi, że wszystkie urządzenia sieciowe są odłączone. 2. Jak podpinam kabel net do routera, a do routera podpinam komputery (pecet + lapki), pojawia się ikonka z wykrzyknikiem, czyli wykrywa połączenie z routerem, ale nie ma internetu (pingowanie mówi o braku hosta). Po wpisaniu ipconfig /all jest jedno połączenie, które nie jest odłączone. 3. Jak podpinam kabel do routera, a z routerem łączę się przez wi-fi mam sytuację jak powyżej.
MasterYoghourt komentarz 27 sierpnia 2017 komentarz 27 sierpnia 2017 Wpierw ustaw statyczne adresy DNS w ustawieniach TCP/IPv4 karty którą się łączysz z routerem. Ustaw na te adresy: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 Następnie wpisz w linii poleceń: ping onet.pl i daj tutaj wynik. Jeśli nie ma odpowiedzi na ping wrzuć także wynik polecenia|: ipconfig /all
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.