konrad123 utworzono 11 lipca 2017 utworzono 11 lipca 2017 Witam, Od kilku dni na dwóch komputerach (jeden z Windows 10, drugi z Windows 7) wyrzuca co jakiś czas komunikat: "Program run app module przestał dzialac" (Program przestał działać poprawnie z powodu wystąpienia problemu. System Windows zamknie program i powiadomi Cię, jeśli istnieje dostępne rozwiązanie) Po kliknięciu "Zamknij program" komunikat znika bez zamykania którejkolwiek z otwartych aplikacji w systemie. W logach systemu znalazłem coś takiego: Spoiler Nazwa aplikacji powodującej błąd: RunApp.exe, wersja: 2014.0.11.0, sygnatura czasowa: 0x5319cdc5 Nazwa modułu powodującego błąd: mso20win32client.dll, wersja: 0.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x594d131b Kod wyjątku: 0xc0000005 Przesunięcie błędu: 0x001a854e Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x1e54 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d2f979fc283596 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\Common Files\Symfonia\PDF\RunApp.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Office16\mso20win32client.dll Identyfikator raportu: 47b0ed18-c168-4c0d-8a71-89559eec1cb0 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Domyślam się, że problem dotyczy pakietu Office lub programu Symfonia. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jak się z tym uporać? Dodam jeszcze, że w ostatnich dniach nie było żadnej aktualizacji w żadnym z systemów.
bkolodziejski komentarz 11 sierpnia 2017 komentarz 11 sierpnia 2017 Dzień dobry, Mam ten sam problem, pojawiło się jakieś rozwiązanie ? Właśnie formatuję jednego kompa, żeby sprawdzić czy po reinstalacji wszystkiego problem zniknie.
konrad123 komentarz 17 sierpnia 2017 Autor komentarz 17 sierpnia 2017 Problem nie został jeszcze rozwiązany. Pisałem do Microsoftu ale porady które przedstawili nic nie pomagają. bkolodziejski domyslam się, że problem występuje na komputerach z MS Office 2016? Masz na tych komputerach zainstalowaną Symfonie?
bkolodziejski komentarz 17 sierpnia 2017 komentarz 17 sierpnia 2017 Tak, na wszystkich komputerach jest symfonia oraz MS office 2016. Instalacja wszystkiego od nowa nie pomogła, najprawdopodobniej problem jest w aktualizacjach office, a nie ma możliwości ich odinstalowania.
konrad123 komentarz 17 sierpnia 2017 Autor komentarz 17 sierpnia 2017 Jakie moduły symfonii masz zainstalowane na komputerach na których występuje problem?
bkolodziejski komentarz 22 sierpnia 2017 komentarz 22 sierpnia 2017 Handel, mam też FK i kadry, ale tam jest starszy office i nie wysyłają raczej nic przez "wyslij pocztą elektroniczną".
konrad123 komentarz 18 września 2017 Autor komentarz 18 września 2017 Czy znalazłeś już jakieś rozwiązanie problemu?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.