Jasiek2r utworzono 10 lipca 2017 utworzono 10 lipca 2017 (edytowane) Tworzę projekt gry sieciowej w Gamemaker Studio 2. Na konsoli serwera wyświetla się to: Loading initializer: 01_mongodb.js Loading Model user.js Loading Map Jasiek2r.js Loading Map partyland.js Loading Map start.js Loading Map store.js Initialize completed, server running on port: 7171 for environment: test Socket connected client initiated client error Error: read ECONNRESET Doszedłem również, że błąd znajduje się gdzieś tu: if( string_length(password_login.text1) > 0 && string_length(username_login.text) > 0){ //execute this }else{ show_message("Warning: You can't leave username or password blank"); } password_login jest tu polem tekstowym do wpisywania hasła, a username_login polem do wpisywania nazwy użytkownika. Text i text1 to zmienne przechowujące wpisywany tekst. Pomoże mi ktoś? Co mam poprawić? Edytowane 10 lipca 2017 przez Jasiek2r Dodałem pytanie co mam poprawić, by ludziska wiedzieli, co mają odpowiadać.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.