x-kom hosting

Rozszerzenie pamięci ram

Początkujący123
utworzono
utworzono

Witam,

Jestem kompletnie zielony w temacie ale na tym forum udalo mi sie znalezc pomoc dotyczaca zlozenia komputera i licze na to ze pomozecie mi i teraz. Do mojego zestawu ktory uzytkuje juz ponad pol roku chciałabym dokupić 8 gb ramu, ponieważ troche juz zasmiecilem komputer poza tym dalo by mi to wieksza wielozadaniowosc np podczas wyłącznej gry moglbym miec odpalone w tle inne procesy i nie skutkowalo by to spadkiem wydajnosci w grach (poprawcie mnie jesli sie myle i to nie pomoze). I teraz pytanie czy kupic porostu ten sam model kostki ram co mam i jak to wgl zamontowac. niżej screen mojego zestawu.

20170625_014035.png

franczakr
komentarz
komentarz
8 godzin temu, Początkujący123 napisał:

ponieważ troche juz zasmiecilem komputer

RAM czyści się podczas każdego wyłączenia komputera

 

8 godzin temu, Początkujący123 napisał:

dalo by mi to wieksza wielozadaniowosc np podczas wyłącznej gry moglbym miec odpalone w tle inne procesy i nie skutkowalo by to spadkiem wydajnosci w grach

Odpal grę i wspomniane procesy w tle i sprawdź zużycie pamięci w Menadżerze zadań (Ctrl+Shift+ESC). Jeżeli przekracza 80-90% to warto zainwestować w powiększenie RAM.

Kupujesz taką samą kość RAM jak masz, a sama procedura założenia jest prosta - wystarczy wcisnąć RAM w przygotowane miejsce z zatrzaskami.

Youki
komentarz
komentarz

Mimo wszystko jeśli chcesz dołożyć RAM to dokup po prostu kostkę o takich samych parametrach jaką masz obecnie i tyle. :)

Początkujący123
komentarz
komentarz

Dziekuje za odpowiedz a czy dokupiony ram musi byc identyczny model? mozecie wyslac mi ewenetualnie jaki model kostki ram moge kupic 4gb/8gb

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie