x-kom hosting

[Bez Ograniczeń] Rozbudowa Komputera

Posed
utworzono
utworzono

Witam,

szykuje się do małego podniesienia wydajności mojego komputera. Jestem laikiem jeśli mowa o komponentach. Proszę o nieekonomiczne podejście do sprawy. Nie szukajmy oszczędności w 50 czy 100zł. Procesor jest podkręcony do 4,5.
Aktualny osprzęt:

- Chłodzenie CPU Thermalright Macho Rev. B
- Procesor Intel Core i5-6600K, 3.5GHz, 6MB, BOX (BX80662I56600K)
- Obudowa SilentiumPC Gladius M35 (SPC128)
- Dysk SSD GoodRam Iridium Pro 240GB (SSDPR-IRIDPRO-240)
- Płyta główna ASRock Gaming K4, Intel Z170, 4x DDR4, SATA3, USB 3.0, GBLAN, ATX
- Pamięć HyperX Fury Black, DDR4, 8GB(2x4GB), 2666MHz, CL15 (HX426C15FBK2/8)
- Zasilacz Corsair CX450M 450W (CP-9020101-EU) następca (CP-9020058-EU)
- Karta graficzna Palit GeForce GTX 1060 JetStream 6GB GDDR5 (192 Bit) DVI, HDMI, 3xDP, BOX (NE51060015J9J)
- Monitor BenQ ZOWIE XL2411 e-Sport
 

 

Chcę kupić:

Karta graficzna MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8GB GDDR5X (256 bit) HDMI, 3x DP, DVI, BOX (GTX 1080 GAMING X 8G)

Pamięć HyperX Fury Black, DDR4, 8GB(2x4GB), 2666MHz, CL15 (HX426C15FBK2/8)

 

 

Teraz pytanie, czy ten zasilacz jest odpowiedni do zestawu i spełni swoją rolę? Jeśli nie, proszę polecić inny.

 

Zasilacz Corsair RM550X 550W (CP-9020090-EU)

 

 

janekosa
komentarz
komentarz
1 godzinę temu, Posed napisał:

szykuje się do małego podniesienia wydajności mo

Wydajności w czym? Zacinają Ci się gry? Chcesz grać w 4k? A może zajmujesz się czymś jeszcze? Na takiej zasadzie to ja Ci mogę polecić xeona 10-rdzeniowego, 4 karty gtx 1080 ti w sli i "bez ograniczeń" zacznie boleć.

piwot
komentarz
komentarz

Sprecyzuj do jakich zastosowań jest to komputer, co chcesz osiągnąć zwiększając wydajność?

Posed
komentarz
komentarz

GTX 1060 nie spełnia moich oczekiwań.

Grzeje się cholernie, piszczą cewki, nie jestem zadowolony z wydajności w grach. Choćby z CS:GO, czy PUBG, które mają stosunkowo małe wymagania, a wydajność leci na łeb w moim przypadku.