Ofelia utworzono 20 czerwca 2017 utworzono 20 czerwca 2017 Witam, mam problem z dźwiękiem w moim nowym laptopie. Przy dłuższym nie używaniu głośników dźwięk reaguje z opóźnieniem. Np. chcę podgłośnić dźwięk, więc naciskam na odpowiednią wartość suwaku, a dźwięk pojawia się po 2-3 sekundach. Im mniejsza przerwa w odtwarzaniu dźwięku, tym mniejsze opóźnienie, ale po kilku minutach ciszy, znowu opóźnienie jest duże. Dodatkowo, co jakiś czas przed odtworzeniem dźwięku/filmu, dochodzi pojedynczy stukot z lewego głośnika. W trakcie odtwarzania stukanie nie występuje, ale po zatrzymaniu i przed ponownym odtworzeniem znowu słychać stuknięcie.Dell wysłał do mnie serwisanta, który zainstalował sterowniki do karty dźwiękowej, wymienił głośniki - sytuacja bez zmian. Wysłałam laptopa do serwisu, który stwierdził "zniekształcony dźwięk oraz uszkodzone sektory na dysku" i wymienił drugi raz głośniki, płytę główną, dysk SSD.Problem nie zniknął, więc zareklamowałam laptopa w sklepie i dali mi nowy na podstawie rękojmi. Myślałam, że koniec z problemami.Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że drugi egzemplarz ma dokładnie ten sam problem! Jak to jest w ogóle możliwe? Czy to wada fabryczna czy ja mam wyjątkowego pecha? Czy ktoś posiada ten model i może sprawdzić, czy u niego również występuje ten problem? Porównywałam z kilkoma innymi laptopami (Dell, Toshiba, Acer) i żaden nie miał nawet najmniejszego opóźnienia.Co mogę zrobić? Proszę o pomoc Laptop nie należał do najtańszych, dlatego jestem załamana, bo spodziewałam się więcej za prawie 3,5 tys. zł.Procesor i7-7500U, 8GB RAM, dysk SSD 256GB, Winows 10Wklejam link do filmu, w których udało mi się uchwycić wszystko, o czym mówię. Należy oglądać ze słuchawkami lub przy dużej głośności. Na żywo jest to bardziej słyszalne.0:02 - widać jak dźwięk reaguje dopiero po 2 sekundach od naciśnięcia przycisku0:20 - jakieś pół dźwięku, nie wiadomo skąd0:35 - stukot przed odtworzeniem docelowego dźwiękuhttps://www.youtube.com/watch?v=MQn6rJMmYi4
szagus komentarz 21 czerwca 2017 komentarz 21 czerwca 2017 Najprawdopodobniej jest to problem z systemem Windows 10 lub sterownikami od Della - coś nie działa poprawnie. Na Twoim miejscu próbowałbym męczyć sprzedawcę do skutku - problem nie został rozwiązany w dalszym ciągu, a od tego masz gwarancję.
Ofelia komentarz 21 czerwca 2017 Autor komentarz 21 czerwca 2017 Kurcze, ale z tego wynika, że te modele tak mają Albo ja mam wyjątkowego pecha, że dostałam drugi trefny... 2 godziny temu, szagus napisał: Najprawdopodobniej jest to problem z systemem Windows 10 lub sterownikami od Della - coś nie działa poprawnie. Na Twoim miejscu próbowałbym męczyć sprzedawcę do skutku - problem nie został rozwiązany w dalszym ciągu, a od tego masz gwarancję.
Besesumber komentarz 22 czerwca 2017 komentarz 22 czerwca 2017 Jak nie to wymień na inny model nie koniecznie DELL
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.