x-kom hosting

Problem z mikrofonem nie słychać głosu tylko dźwięki z komputera

Im ProRock
utworzono
utworzono

Witam 

 

Posiadam taki problem który uniemożliwia mi rozmawianie przez gry itp.

Próbowałem wszystkiego (m.in szukałem nowych sterowników przez program "Driver Easy") i przeszukałem wszystkie fora. Zauważyłem że dużo osób ma taki sam problem jak ja tylko że ich posty kończą sie na niczym lub/i nic nie rozumiem lub nie pomaga.

Teraz opisze cały mój problem (ssy będę wysyłał jak ktoś spyta się o nie :3 )

Gram sobie spokojnie w gmoda [bla... bla... pierdoły] i krzyczę do niego a on nic , sprawdzam w właściwościach że te zielone paski nie poruszają się.

Po paru chwilach serfowania po forach komputerowych zacząłem się nudzić i puściłem sobie muzykę . Spojrzałem na te paski od mikrofonu (te co pokazują czy dźwięk jest) i zobaczyłem że się poruszają mimo tego że nic nie mówię . Klikam w zakładce "nasłuchiwanie" "Nasłuchuj tego urządzenia" i słyszałem tylko echo mojej muzyki.

Po paru chwilach przestałem słuchać muzyki i tak samo te paski zaczęły się ruszać , po kliknięciu "Nasłuchuj tego urządzenia" z 2 zielonych pasków zrobił się cały zielony pasek ear rapea takiego że rzuciłem słuchawkami. Nie wiem co więcej napisać , dam teraz informacje o moim sprzęcie i będę aktywnie czekał na odpowiedź :)

 

System : Windows 7

Słuchawki : nie pamiętam bo mam je ponad rok

Sterowniki słuchawek : Realtek High Definition Audio

Sterowniki głośników/słuchawek są takie same jak u słuchawek (nie wiem czy to sie przyda :P )

Wejście do słuchawek i mikrofonu mam z przodu i z tyłu komputera (obydwa działają) lecz korzystam przeważnie tylko z tylnego wejścia.

W każdej chwili mogę dodać więcej szczegółów ponieważ nie wiem co więcej dodać

 

Bardzo bym prosił o dokładne porady ponieważ mam (bardzo) prawdopodobnie mniejszą wiedzę o sprzęcie/komputerach niż ty :)

 

Matematyk0
komentarz
komentarz

Prawy przycisk myszy na głośniczek na pasku zadań -> Urządzenia do nagrywania

Sprawdź, czy masz włączone coś takiego jak Miks stereo, jeżeli tak (i jeżeli jest urządzeniem domyślnym), wyłącz to - najczęstsza przyczyna takich problemów.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.