patrykpdb utworzono 16 czerwca 2017 utworzono 16 czerwca 2017 Witam, problem wygląda następująco. Po odpaleniu streama co 10 min (równo od włączenia) połączenie jest niestabilne,co mogę stwierdzić z OBSa lub Twitch Inspectora (screen niżej) Czasem stream jest przerwany ale najczęściej po prostu zatrzymany. Posiadam internet światłowodowy. U kolegi, który mieszka blisko, występuje ten sam problem. Wina stoi raczej po stronie dostawcy, zgłosiłem im to lecz odpowiedzi po tygodniu brak tym razem chce im to przedstawić. Potrzebna mi jakaś aplikacja w której sprawdzę stabilność swojego łącza.
MasterYoghourt komentarz 16 czerwca 2017 komentarz 16 czerwca 2017 Zainstaluj program PingPlotter. Zapuść w nim ping do onet.pl. Dodaj do wykresów poniżej, pierwsze pięć hopów z listy w lewym górnym rogu, klikając na każdy z nich podwójnie. Masz mieć na wykresach hopy 1-5 i ostatni hop. Ma to wyglądać tak: Dodatkowo otwórz linię poleceń i wpisz komendę: ping wp.pl -t PingPlotter i polecenie ping niech sobie chodzi w tle. Będzie ono informowało nas o braku połączenia, lagach itp. Poza tym, uruchom menadżer zadań, przejdź do zakładki wydajność i uruchom Monitor Zasobów. Przejdź do zakładki Sieć, daj na pełny ekran, rozwiń listy Procesów z aktywnością sieciową i aktywność sieciową. Będą tam wyszczególnione procesy i programy, które wykorzystują sieć. Co dla nas ważne, pokazują ile dany program/proces przesyła danych, możesz je posortować według użycia transferu. Dzięki temu będziesz wiedział ile OBS i gra wykorzystują łącza. PingPlotter i polecenie ping, zużywają minimalną ilość transferu, co zresztą widzisz w Monitorze Zasobów. A więc nie mają one żadnego wpływu na działanie sieci. Polecenie ping powinno zabierać minimalną ilość procesora i pamięci. Natomiast PingPlotter i Menadżer Zasobów troszkę więcej, ale myślę, że nie na tyle aby spowolnić ci grę czy OBS, jak co daj znać. Gdy znów napotkasz problem z łączem, to szybko zminimalizuj grę i zrób zrzuty ekranu PingPlottera i polecenia ping. Polecenie ping zatrzymujesz kombinacją klawiszy ctrl+c. 1
patrykpdb komentarz 20 czerwca 2017 Autor komentarz 20 czerwca 2017 Dzięki @MasterYoghourt ! Przyjechali panowie z firmy. Chodziło niby o nowe oprogramowanie na "końcówce". Wymienili to urządzenie na jakiś router, którego wcześniej nie było i łącze jest już stabilne. Miałem zgłosić im czy będzie okej, bo problem nie występuje tylko u mnie. Zobaczymy czy zostawią mi router czy coś pozmieniają. Pozdrawiam !
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.