x-kom hosting

Wymiana sprzętu

000lukir000
utworzono
utworzono

Witam. Jestem nowy na tym forum i chciałbym się dowiedzieć ( ponieważ z wykształcenia jestem elektrykiem i niezbyt znam się na komputerach ;) ) czy wymiana jakichkolwiek części w moim starym już kompie ma jakiś sens czy lepiej nastawić się na kupno nowego ;) ? Dokładniej mówiąc chodzi mi tutaj o zwiększenie wydajności, liczby klatek na sekundę w jakichś niezbyt wymagających grach ;) Oto informacje odnośnie mojego sprzętu : 

 

-Windows XP SP3 32-bit  (chyba bo jest napisane x86)

-Procesor Intel Pentium 4 CPU 3,06GHz
- 2,0 GB ram
- Grafika NVIDIA GeForce 210 
 

Mam nadzieję że to wystarczy, gdyby ktoś chciał się dowiedzieć czegoś konkretnego odnośnie tego mojego "sprzętu" to udzielę informacji jak dowiem się np gdzie to znaleźć i gdzie sprawdzić;) 
Z góry dziękuje za pomoc ;) 

x_Petter_x
komentarz
komentarz

Jak byś mógł podać w jakich tytuły grasz?

Ile chcesz przeznaczyć na komputer?

000lukir000
komentarz
komentarz

Kwestia tego ile chcę na to przeznaczyć jest kwestią umowną, chodzi mi o zwiększenie klatek na sekundę w takich grach jak np. League of Legend lub World of Tanks. Czy dodanie dodatkowego Ram'u poprawi wydajność? 

x_Petter_x
komentarz
cinomatic
komentarz
komentarz

Ze słowem "zjadanie" to bym się przy tym procesorze jednak trochę ograniczył.

 

BO warto przypomnieć że jest tam dwu rdzeniowy procesor.

 

 

x_Petter_x
komentarz
komentarz

Będzie się degustował tymi gierkami

cinomatic
komentarz
komentarz

Tak na niskie/średnie wymagania i nie koniecznie 1920x1080

000lukir000
komentarz
komentarz (edytowane)

Mój monitor to LG flatron W2042S 

I dzięki wielkie za udostępnienie linków, na pewno sie nad tym zastanowie. 

Jeszcze jedno pytanie, nie będzie problemu że np cos nie bedzie działało jak kupie części z powyższych linków? 

Edytowane przez 000lukir000
x_Petter_x
komentarz
komentarz

Wota na niskich? Będzie normalnie grał na wysokich 60 fps FHD