x-kom hosting

[3000] Komputer do gier + Monitor [500]

erennn
utworzono
utworzono

Witam,

szukam zestawu komputerowego optymalnego do gier (np. Wiedźmin 3 lub LoL) w zakresie cenowym około 3000 zł. Do tego potrzebuje monitora za ok. 500 zł. Niestety, nie posiadam żadnych części oraz nie znam się na podkręcaniu procesora :( . Proszę o pomoc i wskazówki.

 

Pozdrawiam AK :) 

 

Youki
komentarz
komentarz

Intel I5 7400

AsRock H110M-HDV

GoodRAM 8 GB 2400 MHz CL15

WD Blue 1 TB 7200 RPM SATA 600

Corsair VS 450W

SilentiumPC Regnum RG2

Gainward GTX 1060 6 GB Phoenix

LG 24MP48HQ

Razem 3529 zł

 

Zestaw z wydajnym 4 rdzeniowym procesorem, płytą główną z możliwością rozbudowy oraz podłączenia złącza USB 3.0 z przedniego panelu obudowy, 8 pamięci RAM z możliwością rozbudowy. Dysk twardy o pojemności 1 TB na dane. Zasilacz posiada okablowanie w oplocie oraz 3 letnią gwarancję producenta. Mocowo wystarczy z zapasem. Obudowa fabrycznie wyposażona w dwa wentylatory, filty przeciw kurzowe oraz piwnicę na zasilacz. Wydajny układ graficzny z dość cichym, pół-pasywnym systemem chłodzenia.

Złożenie zestawu  jest za darmo.

 

  • Dobra wypowiedź 1
erennn
komentarz
komentarz

Dzięki wielkie za odpowiedź :) 

 

Mam jeszcze pytanie odnośnie karty graficznej. Czym różni się Gainward GTX 1060 6 GB Phoenix od wersji z dopiskiem "GS"? Bardzo mało o tej karcie opinii, i chyba cieszy się małą popularnością, więc nie mogłem znaleźć wiele informacji :( .

Youki
komentarz
komentarz

GS to model fabrycznie podkręcony i tyle.

erennn
komentarz
komentarz

A warto dołożyć te kilkadziesiąt złotych i kupić tą podkręconą kartę? 

Youki
komentarz
komentarz

Nie, kartę można z łatwością samemu podkręcić.

Jak już dokładać to lepiej wziąć przykładowo 16 GB RAM.

erennn
komentarz
komentarz

Ok, zostanę przy tym co zaproponowałeś na początku. Wielkie dzięki za pomoc :)

erennn
komentarz
komentarz

A jaką wybrałbyś inną kartę graficzną w morele.pl?