x-kom hosting

[2500 zł / 600 Euro] Laptop dla studenta z systemem (praca biurowa / filmy)

Ronid
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam szukam laptopa do pracy biurowej oraz przeglądania internetu i oglądania filmów. Ten laptop w żadnym wypadku nie będzie używany do grania i raczej częściej będzie stacjonarny (tj. wytrzymała bateria nie jest wymagana). Nie znam się na laptopach ale zależałoby mi na bardzo płynnej pracy, a więc jakiś dobry procesor. Ważne też by obudowa nie miała łatwo rwących się zawiasów, no i w miarę możliwości wyjmowana bateria. Poza tym powinien mieć zainstalowany Win 10.

Laptop będzie kupowany w Niemczech, najprawdopodobniej na Amazonie.

 

Tutaj propozycje:

Acer Aspire E 15 (E5 – 575 – 3992) (tutaj ponad budżet ale tylko ze względu na to, że wydaje się mieć bardzo dobry procesor)

https://www.amazon.de/Acer-E5-575-58Z2-Notebook-i5-6267U-QWERTZ-Layout/dp/B01N66IHSV/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1495709200&sr=8-1&keywords=acer%2Baspire%2Be15&th=1

 

Lenovo IdeaPad 110

https://www.amazon.de/Lenovo-ideapad-Notebook-i5-7200U-DVD-Brenner/dp/B01N9PTSIA/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1495720426&sr=8-4&keywords=Lenovo+IdeaPad+110

Edytowane przez Ronid

Youki
komentarz
komentarz
3 minuty temu, Ronid napisał:

zależałoby mi na bardzo płynnej pracy, a więc jakiś dobry procesor

I przede wszystkim SSD, bo jak kupisz coś z dobrym CPU, a standardowym, wolnym HDD to i tak nie będzie to odczucie takie jakie powinno być.

Poszukaj Dell Vostro 3568 z I5 7200U oraz dyskiem SSD jeśli jest dostępny.

  • Dobra wypowiedź 1
Ronid
komentarz
komentarz
2 minuty temu, Youki napisał:

I przede wszystkim SSD, bo jak kupisz coś z dobrym CPU, a standardowym, wolnym HDD to i tak nie będzie to odczucie takie jakie powinno być.

Poszukaj Dell Vostro 3568 z I5 7200U oraz dyskiem SSD jeśli jest dostępny.

Są, tylko cena o 100 Euro / ponad 400 zł wyższa, a na to sobie już nie pozwolę. Da się do tych SSD ewentualnie w przyszłości coś dołożyć?

 

Youki
komentarz
komentarz