x-kom hosting

Nowa karta graficzna

Pablooo266
utworzono
utworzono

Witam

Niestety ale w ostatnim czasie siadła mi karta graficzna i jestem zmuszony do kupna nowej. Jestem dosyć zielony w sprawach podzespołów i nie wiem za bardzo jaką kartę dobrać żeby pasowała pod mój zestaw, nie była za dobra ani za słaba.

Do tej pory miałem takie karty :

kiedyś - Radeon HD 6670

- ostatnio Nvidia GeForce gtx 460

 

mój cały zestaw :

AMD Athlon™ II X4 640 ( podkręcony do 3,2 Ghz )
COOLERMASTER G550M 550W MODULARNY
Płyta Gigabyte GA-780T-D3L
Pamięć DDR3 4 GB 1333 Kingmax i SAMSUNG 4GB PC10600 DDR3 1333MHZ

 

Chciałbym kupić kartę nową, w sensie fabrycznie nową, cena jakaś przystępna, okolice 300 zł, żeby była w miarę wydajna i cicha(oczywiście jak na karty w cenie 300 zł )

 

Z góry dzięki

 

 

cubeaim
komentarz
komentarz

Nowych kart nie ma opłacalnych w tych widełkach, chyba że jakiś sklep sprzeda starsze układy jako nowe.

Z używanych cichych nowszych kart to GTX750ti będzie się dobrze sprawował.

Okolice 300PLN.

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6830989518

 

Karta wyraznie mocniejsza od twojej poprzedniej.

Pablooo266
komentarz
komentarz

Właśnie z kupnem używanych kart mam nieprzyjemne doświadczenie, bo właśnie wczoraj padła mi Nvidia Geforce gtx 460, półtorej miesiąca po zakupie

Youki
komentarz
komentarz

To leciwa GPU, pewnie po piekaniku.

750 Ti można dostać na gwarancji producenta.

Gerlath
komentarz
komentarz

jak się kupuje 8 letnią kartę to trzeba wliczyć ryzyko.

Gtx750/750ti jest na tyle nowy że powinien mieć jeszcze gwarancję producenta, często nawet 2 lata jeszcze.

np:

http://allegro.pl/msi-gtx-750-ti-2gb-gwarancja-do-02-10-2019-bcm-i6819131486.html

a jeżeli koniecznie ma być nowa to gt1030 ledwo ledwo się mieści w cenie albo i ledwo ledwo nie(lol).

Ale jest słabszy od gtx750ti o ok 20%.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×