x-kom hosting

Czy warto kupić gf gts250?

Tomcio9519
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, Mam do kupienia kartę graficzną GTS 250 1gb DDR3 256bit. Jak na moje wymagania w zupełności wystarczy. Jednak nie podoba mi się stan wizualny tej karty. Nie znam się, ale na moje oko jest dość zniszczona. Miałem kilka kart graficznych, nawet jeszcze posiadam gdzieś 15 letnie karty i żadna tak nie wyglądała. Zastanawiam się czy czasem nie jest po "kuchennych rewolucjach" z piekarnikiem w roli głównej? Czy może ktoś ją ocenić wizualnie na podstawie tych zdjęć?

https://olxpl-ring07.akamaized.net/images_tablicapl/526129188_2_1000x700_karta-graficzna-gts-250-gainward-dodaj-zdjecia_rev001.jpg

https://olxpl-ring07.akamaized.net/images_tablicapl/526129188_1_1000x700_karta-graficzna-gts-250-gainward-chorzow_rev001.jpg

Sam osobiście jej nie widziałem.

Edytowane przez Tomcio9519

Gerlath
komentarz
komentarz

zdecydowanie nie po piekarniku, nalepki sa białe i całe, jest plomba na chłodzeniu. Ta karta jest po prostu brudna. Ma prawo po tylu latach. Zdajesz sobie sprawę że to staruszka i może chodzić jeszcze 5 lat albo kipnąć pojutrze? Poza tym ok. To wersja 1gb? nie przekraczaj 80 zł bo inaczej lepiej szukać gts450 lub nawet gtx460

cinomatic
komentarz
komentarz
4 godziny temu, Gerlath napisał:

jest plomba na chłodzeniu

Jest pozostałość po plombie na chłodzeniu.

A chłodzenie widać że było demontowane.

 

Aczkolwiek podzielam zdanie że po piekarniku nie jest 

Jaki masz wogóle zasilacz? Bo to bardzo prądożerna grafika.

I jaki procek?

 

Ja bym mierzył w GTS450 lub HD5770 (za 120 zł można już kupić)

i jest na DDR5

cubeaim
komentarz
komentarz

Na rynku jest tyle kart w niskich cenach, że doradzanie na ślepo nie ma sensu.

 

Jaka konfiguracjs PCta jest?

 

Glownie procesor i zasilacz jest tu wazny.

Marka model moc zasilacza podaj.

 

Grafika tak w granicach do 150zł, czy jeszcze mniejszy masz budżet?

Tomcio9519
komentarz
komentarz

Core 2 dużo e8500

RAM 2x2gb DDR2 800mhz