x-kom hosting

Czy jak wyciagne dysk twardy to nikt w serwisie nie dostanie sie do zapisanych zdjec?

Yamantanka10
utworzono
utworzono

Nie wiem, czy dobra kategoria, bo jestem ns telefonie i troche mi sie zacina, wiec przez przypadek mogla byc nie ta kategoria.

e-38
komentarz
komentarz

Wyciągniesz dysk twardy z czego?

Yamantanka10
komentarz
komentarz
4 minuty temu, e-38 napisał:

Wyciągniesz dysk twardy z czego?

z laptopa

e-38
komentarz
komentarz

Jeśli dysk zostawisz w domu a oddasz sam sprzęt to nikt Ci się do zdjęć nie dostanie.

Yamantanka10
komentarz
komentarz

Z gory zaznaczam, ze jestem kompletnie zielona w komputerach i korzystam glownie z internetu. Mam na laptopie zdjecia, ktorych nie moze zobaczyc pan z serwisu, a przestal dzialac ekran i kompletnie nie wiem, co teraz zrobic. 

e-38
komentarz
komentarz

Czyli że sprzęt jest na gwarancji i masz możliwość wyjęcia dysku bez jej utraty? Jeśli tak to wyciągaj. Jeśli jest po gwarancji - też wyciągnij. Serwisantowi nie jest potrzebny do stwierdzenia usterki i ewentualnej naprawy (bo rozumiem, że nie ma obrazu w ogóle, nawet przed wejściem do systemu).

Yamantanka10
komentarz
komentarz
8 minut temu, e-38 napisał:

Czyli że sprzęt jest na gwarancji i masz możliwość wyjęcia dysku bez jej utraty? Jeśli tak to wyciągaj. Jeśli jest po gwarancji - też wyciągnij. Serwisantowi nie jest potrzebny do stwierdzenia usterki i ewentualnej naprawy (bo rozumiem, że nie ma obrazu w ogóle, nawet przed wejściem do systemu).

Dziekuje. Laptop chodzil normalnie, po ostatnie probie wlaczenia, niby cos reaguje, ale ekran czarny. Mam jeszcze pytanie, czy bez tego dysku bedzie mozna odpalic go normalnie i postawia system itp czy beda musieli wlozyc nowy dysk, co sie laczy z kosztami?

e-38
komentarz
komentarz