x-kom hosting

[2000] Laptop do gier.

wellingtons
utworzono
utworzono

Witam, planuję zamienić mojego PC'ta na laptopa, gdyż studiuję i nie mogę brać ze sobą PC'ta co tydzień w podróż. Laptop tylko do gier i pracy (DJ), do internetu itp. mam osobnego :) Szczególnie zależy mi, żeby śmigał na nim CS:GO, ewentualnie BF3/BF1, lub podobne wymaganiami gry typu Titanfall 2. Budżet to 2000 zł +/-. Może być nowy, lub używany. Z systemem (obojętne, byle windows). Zależy mi, żeby posiadał podświetlaną klawiaturę (często w pracy nie mam światła i nie widzę klawiatury, także przy graniu w gry się przyda). Dysk może być HDD, ale lepiej jakby był SSD :) Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

 

PS. Za i ile mniej więcej mogę sprzedać PC'ta o parametrach takich jak w moim opisie?

wellingtons
komentarz
komentarz

A coś pokroju Lenovo Z51-70 i5-5200U/4GB/1000/DVD-RW R9 M375, lub Alienware (używane) jest warte uwagi?

Youki
komentarz
komentarz

W tej cenie żadnego sensownego Alienware nie dostaniesz.

  • Dobra wypowiedź 1
wellingtons
komentarz
Youki
komentarz
komentarz

Tylko to OLX, które masz możliwość odebrać osobiście?

 

  • Pytaj czy gwarancja producenta, czy sprzedawcy
  • Za drogo, do tego mocno się grzeje
  • Jak wyżej
  • Kompletnie odpada, ponad 5 letni model
  • To jest warte 1200-1300 zł max
  • Stary piecyk
  • Jeszcze starszy model, cena z kosmosu obecnie za te parametry
  • Nic z procesorem AMD nie szukaj
  • jw
  • Model bez SLI już był na pograniczy throttlingu, a z dwoma GPU to nawet z sensowną podkładką ciężko to było schłodzić
  • To się nawet do przeglądania internetu z tym procesorem za bardzo nie nadaję. 
  • Leciwy model.

Szukaj coś nowszego z kartą pokroju 940M oraz gwarancją producenta, bo w tej cenie to zwykłe masówki dostaniesz z jakąś względnie sensowną konfiguracją, by to na chwile posłużyło.

  • Dobra wypowiedź 1
wellingtons
komentarz
komentarz