x-kom hosting

[2500-3500] multimedia/gry/nauka

K68Sz
utworzono
utworzono

Witam :)
Na początku muszę napisać że jestem całkowicie "zielony" jeśli chodzi o wiedzę odnośnie komputerowych "flaków" więc wszystkie podpowiedzi co i dlaczego jest lepsze będą przeze mnie mile widziane i z góry za nie dziękuje :)
Poszukuje laptopa tak jak w temacie (od 2500 do 3500). I tutaj zaczynają się pierwsze schody. Poszukuje sklepu dość popularnego a przynajmniej sklepu z systemem ratalnym który umożliwi mi zabranie takiego sprzętu w 5-6 ratach max.
Laptop chciałbym przeznaczyć można powiedzieć do wszystkiego po trochu. Chciałbym móc płynnie surfować po internecie, oglądnąć jakiś dobry film, po montować filmiki z kamerki sportowej i włączyć jakąś przyjemną dla oka grę. Po rocznej przerwie od edukacji zamierzam iść na studia więc zależy mi też na tym aby sprzęt sprawdził się fajnie w kwestiach nauki. Z tego też powodu zależy mi na laptopie a nie na pc.
Chciałbym też aby laptop miał wgranego Windowsa 10, z tego powodu że jestem graczem Xbox One i chciałbym mieć komputer kompatybilny z konsolą. (Dlatego też w temacie "gry" dałem na drugim miejscu, bo nie chce się przerzucać całkowicie z pada na klawiaturę i myszkę ;) )
Rozmawiałem z wieloma osobami i z mojego rozumowania procesor i5 , 8gb ramu i gf 950 to (chyba) minimum, lecz mogę się mylić bo tak jak podkreślałem w kwestiach komputerowych jestem zielony.
Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi :)

Pozdrawiam

Youki
komentarz
komentarz

Z W10 w tej cenie powinieneś wyrwać HP Omen 15 z I5 6300HQ oraz 960M.

  • Dobra wypowiedź 1
Prosaid
komentarz
komentarz

Z systemem zostaję tylko HP omen drożej jest jeszcze Lenovo y700-15

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie