x-kom hosting

Karta pamięci/Zablokowana

NatanielSwnd
utworzono
utworzono

Witam, mam taki problem użytkowałem kartę pamięci ... Jechałem samochodem i wsadziłem ją do transmitera... Wszystko działało nie było problemu ... Wiadomo jak to jest z transmiterami ... Dołek i rozłącza ... Później wyjąłem kartę i wsadziłem do telefonu ale okazuje się ze trzeba sformatować .. Wiec wyjąłem i wsadziłem do laptopa... No i formatuje ale wyskakuje komunikat "System Windows nie był w stanie dokończyć formatowania" ... Więc czytam w internecie na ten temat ... Ściągam 1 , 2 ,3 ,4,5 programów... I nic ... Nic nie mogę zrobić ... Karta zmieniła Partycje "chyba dobrze napisałem " z NTFS na RAW. nic nie mogę zrobić tak jakby była zablokowana ... Siedzę od 3 godzin...

Chciałbym bardzo odzyskać zdjęcia z tej karty , bo mają sentymentalną wartość dla mnie..

Czy ktoś mógłby  mi wytłumaczyć co zrobić ? Miał taki problem ? Tylko że nie jestem informatykiem i chciałbym żeby to było najprostszym językiem napisane . Dziękuje z góry! 

a602820922
komentarz
komentarz

Po pierwsze jak formatowales kartę to danych już tam nie ma.
Po drugie nawet jeśli są to nie wiadomo co jest z pamięcią i dane nie da się odzyskać.
Po trzecie dysk raczej do kosza albo zatrzymaj ją w imię sentymentu.
Po czwarte jest tutaj gdzieś na forum temat o naprawie / ratowaniu pamięci ale teraz nie pamiętam gdzie go widziałem, poszukaj albo ktoś link podeśle

Sent from my SM-N920F using Tapatalk

NatanielSwnd
komentarz
komentarz
37 minut temu, a602820922 napisał:

Po pierwsze jak formatowales kartę to danych już tam nie ma.
Po drugie nawet jeśli są to nie wiadomo co jest z pamięcią i dane nie da się odzyskać.
Po trzecie dysk raczej do kosza albo zatrzymaj ją w imię sentymentu.
Po czwarte jest tutaj gdzieś na forum temat o naprawie / ratowaniu pamięci ale teraz nie pamiętam gdzie go widziałem, poszukaj albo ktoś link podeśle

Sent from my SM-N920F using Tapatalk