M4rcel123 utworzono 28 kwietnia 2017 utworzono 28 kwietnia 2017 Router: Huawei B593 Model: B593s-12 Cześć, mam problem z którym borykam się od bardzo dawna aczkolwiek ostatnio ten router to się wściekł, rozłącza się co chwile, nowe urządzenie sie podlaczy i wywala internet. Internet jakby jest ale jest z żółtym trójkątem czyli brak dostępu - mają to wszyscy. Trzeba znów isc do niego i go zresetowac wtedy sie uspokaja na jakis czas, po chwili ktos odpali nowe urządzenie i jest to samo(ale ile można chodzic do niego, juz dochodziło do tego że każdy domownik po 2-3 razy dziennie do niego chodził). Robiłem 2 globalne resety fabryczne routera nie pomogło nadal tak sie wiesza. Czytałem o tym i niby ma zmiana firmware'a pomóc ale nigdzie nie moge informacji ani linków znalezc bo są do innej wersji (22). Sugestie pomoc? Tylko firmware pomoze? Czy nawet on nie zaradzi, podobno wiekszosc ich tak ma.. (internet z T-Mobile lte jesli to robi różnice)
politolog komentarz 28 kwietnia 2017 komentarz 28 kwietnia 2017 9 minut temu, M4rcel123 napisał: ale ile można chodzic do niego, juz dochodziło do tego że każdy domownik po 2-3 razy dziennie do niego chodził). Robiłem 2 globalne resety fabryczne routera nie pomogło nadal tak sie wiesza Sprzęt do wymiany .
M4rcel123 komentarz 28 kwietnia 2017 Autor komentarz 28 kwietnia 2017 3 minuty temu, politolog napisał: Sprzęt do wymiany . Nic kompletnie nie da sie zrobic?
antonex komentarz 29 kwietnia 2017 komentarz 29 kwietnia 2017 Sprawdzałeś dostępność aktualizacji? Podmień jeszcze zasilacz. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje tak jak mówił kolega @politolog
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.