Marcin02 utworzono 27 kwietnia 2017 utworzono 27 kwietnia 2017 Witam, mój kolega zamówił nowy komputer w komputroniku. Dopiero zadzwoniła do niego obsługa sklepu że MSI H110M PRO-D nie pasuje do I5-7400 KabyLake. Czy to prawda? (Brał zestaw z polecanych zestawów komputerowych)
Youki komentarz 27 kwietnia 2017 komentarz 27 kwietnia 2017 Płyta główna musi mieć zaaktualizowany BIOS do najnowszej wersji i będzie działać.
Marcin02 komentarz 27 kwietnia 2017 Autor komentarz 27 kwietnia 2017 Obsługa mu powiedziała, że aktualizowała bios a i tak nie działa. Czy sklep leci w uja za przeproszeniem czy co?
Youki komentarz 27 kwietnia 2017 komentarz 27 kwietnia 2017 Jeśli płyta główna jest sprawna, a BIOS został zaaktualizowany to musi działać i tyle.
Marcin02 komentarz 27 kwietnia 2017 Autor komentarz 27 kwietnia 2017 (edytowane) 1 minutę temu, Youki napisał: Jeśli płyta główna jest sprawna, a BIOS został zaaktualizowany to musi działać i tyle. To co teraz ma im powiedzieć? Bo powiedzieli mu że musi wziąć H270M bo na innych nie będzie działać. EDIT: Cytuje słowa obsługi "Aktualizowaliśmy bios i dalej nie działa" Edytowane 27 kwietnia 2017 przez Marcin02
bemol911 komentarz 27 kwietnia 2017 komentarz 27 kwietnia 2017 Jak ma taką możliwość to niech zmieni sklep na inny, nie będzie takich problemów a cały zestaw pewnie kupi taniej.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.