x-kom hosting

Nagły spadek FPS'ów

Leniuch21
utworzono
utworzono

Witam. Od pewnego czasu (kilku dni) na stałe spadły mi fpsy w lolu. Robiłem wszystko co z mojej mocy, a że nie jestem wybitnym informatykiem to ta moc ograniczyła się do przeczyszczenia komputera programami typu CCleaner, ADWCleaner, czy MalWareBytes Anti-Malwere, odinstalowaniu niepotrzebnych śmieci itd. Przedmuchałem z grubsza również bebechy komputera. Spadek fps'ow można tak chyba powiedzieć miałem z sekundy na sekunde, gram gram i nagle ze 120 fps spada do 30. Aktualnie sytuacja wyglada tak, że fpsy skaczą jakby miały hemoroidy. Bywają lepsze chwile, gdzie wyciągam moje stare 110-100 fps, a bywa i tak, że tych fps'ow jest zaledwie 30. Uważam, że to wina karty graficznej i faktu, że od 2 lat nie zmieniałem pasty pasta termoprzewodzącej. Potrzebuję opini na ten temat od ludzi, którzy mają o tym pojęcia. Z góry dzięki

 

Tomasz

czarus686
komentarz
komentarz

Jaki antywirus/y?

Youki
komentarz
komentarz

Podaj konfigurację tego PC oraz pokaż temperatury podzespołów w spoczynku za pomocą programu HWmonitor.

Phyriusek
komentarz
komentarz

Też tak miałem, a winowajcą był throothling procesora, czy jakoś tak :D

Leniuch21
komentarz
komentarz (edytowane)
Dnia 25.04.2017 o 00:20, czarus686 napisał:

Jaki antywirus/y?

Avast, Malwarebytes.

 

Youki, nie wiem jak pokazac konfiguracje PC'ta, w sensie o co konkretnie chodzi. A temperatury mam normalne, w granicach 40-50 stopni, nawet w trakcie gry. Sprawdziłem programem Core Temp.

Edytowane przez Leniuch21
czarus686
komentarz
komentarz

Spróbuj wyłączyć te antywirusy i sprawdź czy coś pomoże

jukasz
komentarz
komentarz

Winny tego może być jakiś proces działający w tle, który co jakiś czas potrzebuje przydzielenia większych zasobów (np. CPU) i wtedy mogą być takie spadki.

Leniuch21
komentarz
komentarz
Dnia 26.04.2017 o 14:02, czarus686 napisał:

Spróbuj wyłączyć te antywirusy i sprawdź czy coś pomoże

Robiłem tak, ale to nic nie daje.