x-kom hosting

Wymiana monitora

promedeus
utworzono
utworzono

Hej, ostatnio złożyłem zestaw do gier i doszedłem do wniosku że sporo mocy się marnuje w rozdzielczości full HD i warto by zainwestować w 1440p. Niestety w przeciwieństwie do podzespołów komputerowych w temacie monitorów jestem kompletnie zielony i liczę na waszą pomoc. Obecnie posiadam lg M2752 z tunerem telewizyjnym myślicie że dam radę sprzedać go za 700-800zl ? No i ile muszę szykować na coś w rozdzielczości 2k również 27 cali . Czytałem cos o odswiezaniu ale to podobno przydaje się tylko w grach typu CS więc mało mnie interesuje, głównie gram w RPG jak wiedzmin albo jakieś gta czy mafie.

https://www.morele.net/monitor-benq-gw2765ht-667852/#reviews co myślicie o tym ? Cena mi pasuje 

Youki
komentarz
komentarz

Raczej wątpie, ale możesz próbowa.

W tej cenie z 27 cali ten BenQ będzie jak najbardziej w porządku. 

Youki
komentarz
komentarz

Na 4K w tej cenie nie patrz. Jedyną zaletą będzie rozdzielczość i tyle.

 

promedeus
komentarz
komentarz (edytowane)

Czyli do 1500 nic lepszego nie znajdę od tego benqa? Jestem w stanie zwiększyć budżet do 2 tys jeśli będzie coś znacznie lepszego 

Edytowane przez promedeus
Youki
komentarz
komentarz

Do 2000 zł możesz polować na Dell U2715H.

  • Dobra wypowiedź 1
promedeus
komentarz
komentarz

chciałbym dzisiaj zamówić ten monitor więc jeśli mógłbyś mi powiedzieć z czym ten dell będzie lepszy i czy według ciebie warto dopłacać te 500zł byłbym mega wdzięczny ! z jednej strony 500zł to nie tak mało jeśli ma być jakaś marginalna różnica ale z drugiej prawdopodobnie będę go miał na kolejne kilka lat więc jeśli jest sens to jestem w stanie wyskrobać z portfela trochę więcej. odświeżanie jak już mówiłem mnie nie interesuje

Youki
komentarz
komentarz

Pivot, lepsze odwzorowanie barw.

 

  • Dobra wypowiedź 1
promedeus
komentarz
komentarz