x-kom hosting

Mam problem z dostarczaniem poczty na Outlooka

Gość
utworzono
utworzono

Witam, napiszę krótko aby się nie rozwodzić. Podam może przykład będzie lepiej. Wchodzę na stronę iPKO gdzie robię przelewy. Naciskam panel wyślij potwierdzenie opłaty, trzeba podać adres mailowy i nacisnąć Wyślij. Potwierdza że wysłało. Ale potwierdzenie opłaty trafia na konto mailowe na stronie internetowej a nie do Outlooka. Co może być tego przyczyną bo wszystkie wiadomości trafiają dobrze tylko z iPKO nie trafia do Outlooka tylko na stronę internetowa do skrzynki.

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Może masz jakiś filtr poczty i wyrzuca ci pocztę z PKO jako spam ?

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.