Nebilet

Mam problem z dostarczaniem poczty na Outlooka

2 posty w tym temacie

Witam, napiszę krótko aby się nie rozwodzić. Podam może przykład będzie lepiej. Wchodzę na stronę iPKO gdzie robię przelewy. Naciskam panel wyślij potwierdzenie opłaty, trzeba podać adres mailowy i nacisnąć Wyślij. Potwierdza że wysłało. Ale potwierdzenie opłaty trafia na konto mailowe na stronie internetowej a nie do Outlooka. Co może być tego przyczyną bo wszystkie wiadomości trafiają dobrze tylko z iPKO nie trafia do Outlooka tylko na stronę internetowa do skrzynki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.