Gość utworzono 21 kwietnia 2017 utworzono 21 kwietnia 2017 Witam, napiszę krótko aby się nie rozwodzić. Podam może przykład będzie lepiej. Wchodzę na stronę iPKO gdzie robię przelewy. Naciskam panel wyślij potwierdzenie opłaty, trzeba podać adres mailowy i nacisnąć Wyślij. Potwierdza że wysłało. Ale potwierdzenie opłaty trafia na konto mailowe na stronie internetowej a nie do Outlooka. Co może być tego przyczyną bo wszystkie wiadomości trafiają dobrze tylko z iPKO nie trafia do Outlooka tylko na stronę internetowa do skrzynki.
MasterYoghourt komentarz 21 kwietnia 2017 komentarz 21 kwietnia 2017 Może masz jakiś filtr poczty i wyrzuca ci pocztę z PKO jako spam ?
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.