x-kom hosting

Nowy komputer

GuiltySmiley
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam.

 

Ogólnie na wstępie chciałbym powiedzieć, że nie znam się na informatyce. Kupiłem nowy komputer z biosem z MSI. Jednak nie mogłem na nim zainstalować mojego systemu windows 7 z dwóch powodów po pierwsze nie wiem gdzie mam płytę a po drugie nie mam wejścia cd-dvd. Jednak w dalszym ciągu posiadam swój kod aktywacji systemu. więc stwierdziłem, że zbootuje sobie system win 7 na pendrive. Chciałem pobrać ten system z microsoftu ale moj kod dziwnym trafem nie działa na stronie a działa podczas instalacji :/ Więc zacząłem szukać na innych stronach mój system to Win7 professional SP1 x64. No więc pobrałem plik ISO i program rufus, zbootowałem czy jakkolwiek się to mówi i odpaliłem komputer przeniosło mnie do wyboru języka dla systemu windows a nastepnie rozpocznij instalacje. wyskoczył mi komunikat, że system przygotowywuje sie do instalacji po czym pojawia się błąd (link w załączniku). Zgodnie z poleceniami znajomych i internetu przestawiałem boot priority w każdy możliwy sposób rebootowałem pendrive 100razy w rufusie i pobierałem system z innych stron. Nic to nie zmieniło a pendrive mi nie czyta jako sterownika chociaż sam nie wiem o co tutaj chodzi.

 

 Siedzę już nad tym 5 godzin i specjalnie po to założyłem tutaj konto.

Proszę o pomoc bo już mam tego dość na koniec dodam, że komputer składali mi sprzedawcy i przy okazji zaktualizowali mi biosa z MSI do najnowszej wersji.

18053329_1316495658444465_800136875_o.jpg

Edytowane przez GuiltySmiley

Youki
komentarz
komentarz

Pendrive pod USB 2.0 czy 3.0 podłączyłeś?

Podaj model płyty głównej.

GuiltySmiley
komentarz
komentarz

Podłączyłem pod wszystkie wejścia w komputerze.

Podłączyłem pod wszystkie wejścia w komputerze.

Płyta główna MSI Z170-A PRO, Z170, DualDDR4-2400, SATA3, SATAe, DVI, D-Sub, DP, USB 3.1, ATX (Z170-A PRO)

23 minuty temu, Youki napisał:

Pendrive pod USB 2.0 czy 3.0 podłączyłeś?

Podaj model płyty głównej.