djdejwid utworzono 18 kwietnia 2017 utworzono 18 kwietnia 2017 (edytowane) Witam. Tydzien temu zakupiłem router asus rt-n18u wraz z modemem huawei E3372h. Po podłączeniu modemu i konfiguracji okazuje się ze po 10-15 min router traci całkowicie połączenie z siecią zarówno na wifi jak i kablu LAN i już jego nie odzyskuje. Następnie byłem sprawdzić router u rodziny na "Na kablu" i wtedy to zjawisko nie występowało również wtedy jak podłączyłem modem cały dzień internet chodził prawidłowo. Jak wróciłem do domu i podłączyłem pod mojego pc znowu rozłacza. Sprawdziłem logi routera lecz w czasie od 24 do 8 rano występuje taki powatarzajacy sie log: pppd[1010]: Timeout waiting for PADO packets W czasie występowania tego logu używałem telefon na Wifi z tego routera i wtedy również po 15 min całkowicie rozłączyło siec mimo ze w logach nic się nie zmieniło. Czy może być to wina wadliwego sprzętu? a możne modem nie jest kompatybilny z tym routerem albo to wina mojego starego juz pc? Edytowane 18 kwietnia 2017 przez djdejwid
djdejwid komentarz 18 kwietnia 2017 Autor komentarz 18 kwietnia 2017 Dostawca jest Play, na routerze i modemie który dostałem z umowa nie było tego problemu, również kiedy podłączę sam modem do pc wszystko jest ok.
MasterYoghourt komentarz 18 kwietnia 2017 komentarz 18 kwietnia 2017 Ale jak weźmiesz tego Asusa z tym Huawei do rodziny, to tam działa prawidłowo ?
djdejwid komentarz 18 kwietnia 2017 Autor komentarz 18 kwietnia 2017 (edytowane) Tak podłączyłem u rodziny (ok 300m od moje domu) z tym samym modemem i tam testowałem podłączony do 2 komputerów i nie było problemu. router był ciągle na tej samej konfiguracji nic w ustawieniach nie zmieniałem. Zastanawiam się czy może byc to wina mojego pc który jak by nie było ma ok. 8lat płyta główna w nim to asus p5k ws Edytowane 18 kwietnia 2017 przez djdejwid
MasterYoghourt komentarz 19 kwietnia 2017 komentarz 19 kwietnia 2017 Niech ktoś przyjdzie do ciebie do domu z laptopem i sprawdzi, czy problem się powtórzy.
djdejwid komentarz 20 kwietnia 2017 Autor komentarz 20 kwietnia 2017 Testowałem i problem się dalej powtarza, również gdy jest tylko telefon podłączony. pod wifi. Jak podłączyłem telefon jako modem również zrywa podłączenie. W momencie podłączenia na czysto modemu do pc. Są dosłownie max 5sek zrywy połączenia ale tylko raz na 4-5h. a nie co 15 min bez ponownego odzyskania połączenia.
MasterYoghourt komentarz 20 kwietnia 2017 komentarz 20 kwietnia 2017 Cytuj pppd[1010]: Timeout waiting for PADO packets Ten błąd oznacza, że modem nie dostaje odpowiedzi zestawienia połączenia PPP. Spróbuj postawić router z modemem przy samym oknie.
djdejwid komentarz 20 kwietnia 2017 Autor komentarz 20 kwietnia 2017 położenie routera na parapecie nic nie dało( router i tak znajdował tuz przy oknie). Okazało się ze router szukał drugiego portu wan wyłączyłem ta opcje kod ten w logach się już nie pojawia, ale tracenie połączenia nadal występuje. według mapy zasięgów dostawcy internetu znajduje się w zasięgu LTE, do stacji gsm mam jakies 500-600m w lini prostej przez osiedle. W logach ogólnych znajduje już tylko informacje z uruchomienia, i więcej nic się później w nich nie pojawia: Apr 20 18:04:21 rc_service: ntp 1666:notify_rc restart_upnp Apr 20 18:04:21 miniupnpd[1668]: shutting down MiniUPnPd Apr 20 18:04:22 miniupnpd[1681]: version 1.9 started Apr 20 18:04:22 miniupnpd[1681]: HTTP listening on port 48453 Apr 20 18:04:22 miniupnpd[1681]: Listening for NAT-PMP/PCP traffic on port 5351 Apr 20 18:04:22 rc_service: ntp 1666:notify_rc restart_diskmon Apr 20 18:04:22 disk_monitor: Finish Apr 20 18:04:23 crond[397]: time disparity of 905284 minutes detected Apr 20 18:04:24 disk monitor: be idle
MasterYoghourt komentarz 21 kwietnia 2017 komentarz 21 kwietnia 2017 Znajdź na tej mapie BTS z którym się łączysz: http://beta.btsearch.pl/ Wybierz od góry UKE, PLAY i LTE. Na górze wpisz swoją miejscowość i szukaj. Określ w którym kierunku do twojego domu znajduje się ich nadajnik i wybierz optymalne miejsce w sowim domu dla modemu.
djdejwid komentarz 26 kwietnia 2017 Autor komentarz 26 kwietnia 2017 Dzieki za próbe pomocy Dzwoniłem dzis to suportu Asusa, jak sie okazało routery tej firmy nie sa kompatybilne z polskimi dostawcami sieci bezprzewodowej. I nie ma pewnosci co do działania na innych modemach.
MasterYoghourt komentarz 26 kwietnia 2017 komentarz 26 kwietnia 2017 Ogólnie, to twój router nie jest kompatybilny z Huawei E3372h, tylko z Huawei E3372. Twój model nie widnieje na liście kompatybilnych urządzeń.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.