ElPeeL utworzono 16 kwietnia 2017 utworzono 16 kwietnia 2017 Witam, mam problem z laptopem otóż nie mogę się połączyć z Wi-Fi u Połączeniach Sieciowych nie pokazuje mi się Wi-Fi. Mogę połączyć się z internetem ale tylko za pośrednictwem kabla. Wi-Fi normalnie łączy się z każdym telefonem. Z góry dziękuję za pomoc
MasterYoghourt komentarz 16 kwietnia 2017 komentarz 16 kwietnia 2017 Nie masz zainstalowanej karty wifi. Podaj model laptopa.
pablik12 komentarz 22 kwietnia 2017 komentarz 22 kwietnia 2017 Ja mam podobny problem. Od czasu do czasu laptop gubi połączenie z wifi (nie ma zadnych dostępnych sieci). Gdy wyłączę kartę sieci wifi nie da się już jej właczyc spowrotem. Czasem zresetowanie lapka wystarczy i wszystko wraca do normy a czasem po zresetowaniu tak jak u kolegi wyżej wogole karta sieci wifi się nie pokazuje. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, czasem caly dzień smiga dobrze a czasem potrafi się wyłączać kilka-kilkanaście razy dziennie a i zauważyłem ze czasem karta się rypie gdy rusze laptopem lol System: win 10 router: TP-LINK_3DA8A6 karta sieciowa: Realtek RTL8723BE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC
antonex komentarz 23 kwietnia 2017 komentarz 23 kwietnia 2017 Masz dostęp fizyczny do tej karty bezprzewodowej? Najczęściej któraś "klapka" na obudowie komputera. Sprawdź czy nie masz obluzowanych anten lub samej karty w gnieździe.
pablik12 komentarz 23 kwietnia 2017 komentarz 23 kwietnia 2017 tylko wlasnie nie wiem jak ta karta wygląda xD mój laptop to lenovo g50-70. zdjąłem dolną pokrywe ale nie jestem pewien czy jest możliwość dostać się do niej
antonex komentarz 23 kwietnia 2017 komentarz 23 kwietnia 2017 Oczywiście karta powinna być na środku komputera i dostępna/widoczna bez problemów. Powinny do niej dochodzić dwa przewody antenowe które znikają gdzieś w obudowie.
pablik12 komentarz 23 kwietnia 2017 komentarz 23 kwietnia 2017 no mam je jeden bialy drugi czarny ale nie wygląda na to ze sa odpięte czy cos
pablik12 komentarz 23 kwietnia 2017 komentarz 23 kwietnia 2017 wydaje się w porządku nie da się jej ruszyc
antonex komentarz 23 kwietnia 2017 komentarz 23 kwietnia 2017 No to wygląda że sama karta jest uszkodzona, sprawdzałeś czy znajdziesz jakieś nowsze sterowniki? Najlepiej było by sprawdzić na innej karcie sieciowej co będzie się działo.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.