VinterEx utworzono 15 kwietnia 2017 utworzono 15 kwietnia 2017 Jak widać na załączonym obrazku, nikt nie używa internetu oprócz mnie, ping na speed tescie niski a na TeamSpeaku wysoki (Jak na teamspeaku wysoki to w grach zapewne też). Proszę o pomoc :/
MasterYoghourt komentarz 15 kwietnia 2017 komentarz 15 kwietnia 2017 Stawiam bardziej, że to serwer TS się nie wyrabia. W linii poleceń wykonaj komendę ping onet.pl i daj tutaj zrzut ekranu.
VinterEx komentarz 15 kwietnia 2017 Autor komentarz 15 kwietnia 2017 Teraz już jest w porządku, o tej godzinie zazwyczaj jest już normalny ping ale gdy czasem chciałbym sobie pograć o 16/17 godzinie to się nie da przez właśnie wysokie pingi :/
Pixil komentarz 15 kwietnia 2017 komentarz 15 kwietnia 2017 (edytowane) Witam, podpinam się do tematu, aby nie tworzyć nowego - problem bliźniaczy tj. ping na speedteście malutki, na tsie robie sie coraz ciekawiej :)\ Dodam, że godzina raczej nie ma znaczenia, serwer ts3 to wykupiona usługa na jednej z platform hostingowych przeze mnie. Poniżej screen. EDIT: oczywiście ping podczas robienia screen'a jak na złość nie skakał jak to ma w zwyczaju nie mniej jednak to się dzieje i rozbieżność wartości sięga od 140 do nawet 2100 ms, co mnie lekko przeraziło. Problem pojawił się wczoraj i po przetestowaniu szeregu nic nie dających aplikacji musiałem poszperać na forach. Pozdrawiam Pix~ Edytowane 15 kwietnia 2017 przez Pixil
VinterEx komentarz 15 kwietnia 2017 Autor komentarz 15 kwietnia 2017 (edytowane) Tutaj kolejna sytuacja, na speedtest 40 pingu (później zrobiłem to było 20), a w grze większość czasu było ponad 100 (co prawie kompletnie uniemożliwiało dobrą grę .-.) Dzisiaj rano podobna sytuacja, speedtest 28 pingu, gierka 318 pingu <3 Edytowane 16 kwietnia 2017 przez VinterEx
Pixil komentarz 15 kwietnia 2017 komentarz 15 kwietnia 2017 (edytowane) Przepraszam, za spamowanie ale jestem zaciekawiony - masz taką sytuacje również od 2-3 dni? Może tak jakiś globalny bug, lub cokolwiek innego, pomijam crashe w konsoli csgo, pingi w innych grach typu LOL, Tibia, Rust, Witcher etc. EDIT: gratuluje zatem cierpliwości Edytowane 15 kwietnia 2017 przez Pixil
VinterEx komentarz 15 kwietnia 2017 Autor komentarz 15 kwietnia 2017 Ja mam taką sytuacje już dosyć długo
MasterYoghourt komentarz 16 kwietnia 2017 komentarz 16 kwietnia 2017 (edytowane) Pingi od serwerów gier oraz serwerów TS są nie miarodajne. Chodzi o to, że w takich przypadkach nie jesteś w stanie określić, czy problemem jest twój komp, sieć twojego operatora, czy sam serwer gry lub TS. Dlatego pingi sprawdza się albo na stronach testowych, albo pingując popularne strony, które w 99,99% przypadkach nie mają problemów z odpowiedzią na ping. Jeśli pingujesz google.pl, onet.pl, wp.pl i dostajesz ping do 50ms to te wartości są wiarygodne. Inny przykład, jeśli serwer gry, lub firma hostująca serwer TS znajduje się w Stanach, to ping powyżej 100ms nie jest niczym dziwnym. Poza tym, z natury serwery gier są dosyć obłożone i ping będzie większy. Ja na przykład, mam zwykle ping w granicach około 35ms, natomiast w grze World of Tanks 70ms i więcej. Wspomnieliście o wzroście ping w zależności od pory dnia. To racja, u niektórych operatorów to problem, na przykład w sieciach LTE i radiowych. Najwięcej ludzi zasiada do neta po południu i powoduje to że dla każdego z osobna jest mniej pasma. W sieciach LTE ciężko z tym walczyć, ale w przypadku operatorów sieci wifi, można z nimi podyskutować na ten temat. Edytowane 16 kwietnia 2017 przez MasterYoghourt
Pixil komentarz 16 kwietnia 2017 komentarz 16 kwietnia 2017 Poszperałem troche w necie i przeskanowałem PingPlotterem Pro, poniżej przesyłam załącznik natomiast odnośnie wyniku, czy dobrze rozumiem, że na hopie nr 5 czyli adresie 172.20.222.193 tracę ponad 50% pakietów i czy to może być w jakiś sposób problemem lub też jego źródłem. Skontaktuje sie z dostawcą internetu we wtorek natomiast z tego co widze, ping do 5 hopy praktycznie jest znikomy, później zaczynają się schody i utrata pakietów pod tym jednym adresem.
MasterYoghourt komentarz 16 kwietnia 2017 komentarz 16 kwietnia 2017 Żaden hop nie traci pakietów na tym zdjęciu. Poza tym, ważne są tylko te pakiety, które nie doszły do ostatniego hopa. Masz Internet radiowy w ART-COM ?
Pixil komentarz 16 kwietnia 2017 komentarz 16 kwietnia 2017 Nie, internet radiowy lokalnego dostawcy, woj Łódzkie, Piotrków T.
MasterYoghourt komentarz 17 kwietnia 2017 komentarz 17 kwietnia 2017 Ponów test na PingPlotter ale tym razem rozciągnij okno wykresów do góry, by były bardziej widoczne. Niech pochodzi z 10 minut i wtedy rób ss.
MasterYoghourt komentarz 18 kwietnia 2017 komentarz 18 kwietnia 2017 Ciekawy wynik ci wyszedł. Zakładam, że hop numer 1 to twój router, numer 2 to router w antenie, a numer 3 to Access Point twojego dostawcy, z którym się łączysz radiowo. Widać, że problem zaczyna się już na hopie numer 3, lubi on cyklicznie dostawać czkawkę. Być może, jest to wynik przeciążenia tego urządzenia. Zakładam, że hop numer 4 powiela opóźnienia hopa numer 3. Ciekawe są także wyniki na hopie 6, który albo sam także ma problemy, albo powiela opóźnienie hopa numer 5. Zrób coś dla mnie i ponów ten test w godzinach rannych, przed południem lub po północy.
Pixil komentarz 18 kwietnia 2017 komentarz 18 kwietnia 2017 (edytowane) Jasna sprawa, postaram się wykonać test rano, nadmienię iż skontaktowałem się juz z operatorem aby rownież sprawdzili ta sytuacje jednak dobrze będzie mieć Coś w zanadrzu dzięki forum. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 19 kwietnia 2017 przez Pixil
MasterYoghourt komentarz 19 kwietnia 2017 komentarz 19 kwietnia 2017 (edytowane) Zastanów się czy to było przemyślane zaczynać z operatorem dyskusję bez kompletu dowodów. Wpierw zbierz komplet screen'ów wraz z zapisem próbek do pliku. Masz to w menu File > export to ... Następnie DOKŁADNIE i zwięźle opisujesz problem (co się dzieje na którym routerze), prosisz o usunięcie wady i dołączasz screen'y z próbkami. Co do screenu powyżej, widać że hop numer 3 generuje cykliczne opóźnienia ale nie miały one odbicia na ostatnim hopie więc problem się komplikuje. Problem być może tkwi w hopie 5 lub 6 jak widać to było na wcześniejszym screenie. Szare paski na hopie numer 5 są także zastanawiające. Zmień interwał na 5 sekund, powtórz test i zobacz czy znów pojawią się na hopie numer 5. Edytowane 19 kwietnia 2017 przez MasterYoghourt
Pixil komentarz 19 kwietnia 2017 komentarz 19 kwietnia 2017 Jasne, nie zaczynałem dyskusji, zgłosiłem problem interpretując go tak jak mi to wytłumaczyłeś wcześniej. Zawiadomiłem, że służę informacjami z PingPlottera ilustrującymi dziwne zachowania sieci i to wszystko. Zgłoszenie zostało przyjęte, czekam na jakiś magiczny ruch ze strony operatora. Podejrzewam, że zresetują sygnał lub też przyjadą i sprawdzą router i jego ustawienia chociaż tutaj powinno wszystko być okej. Poniżej screen z 5-sekundowym interwałem.
MasterYoghourt komentarz 19 kwietnia 2017 komentarz 19 kwietnia 2017 (edytowane) Zagadka z hopem numer 5 się wyjaśniła. To coś jakby równoważenie obciążenia na dwa routery. Dlatego pod hopem numer 5 masz dwa adresy IP i dwa wykresy, reprezentujące dwa różne routery. Szare pola to czas w którym router był nie osiągalny, gdyż została wybrana inna trasa, na inny router. Warto by było o tym wspomnieć, czy aby ten element sieci nie generuje jakiś problemów i dodać także ten screen z opisem. Ale wracając do sedna. Moim zdaniem, problem jest albo na hopie numer 5, albo 6, czyli gdzieś dalej w sieci. Opieram moje przypuszczenie na tym, że w dwóch poprzednich screenach miałeś opóźnienie na ostatnim hopie niezależnie od opóźnienia na hopie 3 i 4. Czyli, to nie one są winne, a opóźnienie na nich samych może wynikać z ich ustawień dla odpowiedzi na ping. Natomiast przełączanie pakietów dalej w sieć wykonują bez opóźnień. Edytowane 19 kwietnia 2017 przez MasterYoghourt
Pixil komentarz 19 kwietnia 2017 komentarz 19 kwietnia 2017 Rozumiem, załączę dokumentacje oraz wytłumaczę wszystko operatorowi. Dam znać jak tylko czegoś się dowiem. Pozdrawiam
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.