x-kom hosting

Klawiatura Mechaniczna 250-300

Peptit
utworzono
utworzono (edytowane)
  • twój budżet:250-300
  • jaki chcesz rodzaj klawiatury (membranowa czy mechaniczna)?mechaniczna
    - jeżeli mechaniczna: jaki chcesz  rodzaj przełączników – jeżeli nie wiesz, to napisz nam:nwm, nie znam się na przełącznikach to będzie moja 1 klawiatura mechaniczna.
    1. czy masz masywne dłonie czy nie
    2. czy dużo piszesz na klawiaturze?średnio
    3. czy ma to być klawiatura w 100% pod gry?znaczy nie wiem jaka jest różnica między taką pod 100% gry a np pod pisanie lub 50/50              
      ale w sumie kupuje ją specjalnie do gry(league of legends), bo do pisania najzwyklej mi wystarcza moja aktualna klawiatura Genesis r33
  • czy chcesz podświetlenie? fajnie jakby było, ale jeśli ma na tym stracić tą wydajność czy coś w tym rodzaju to nie, wole tą lepszą beż światełek
  • czy chcesz makra?nie, nie używam
  • czy chcesz dodatkowe klawisze?chyba nie aktualnie mam jakieś od dźwięku, poczty, przeglądarki ale nie użyłem ich od zakupienia klawiatury więc nie
  • czy potrzebujesz podpórkę pod http://test-gear.pl/forum/forumdisplay.p...nadgarstek?znaczy nwm bo w sumie ładnie wygląda ale nwm czy mi może to pomóc, polepszyć w jakiś sposób
    bo w tej genesis to ta podpórka ma ile z 3cm i to tak czasem odkładam na nie go kciuk xd
  • czy może to być klawiatura typu tenkeyless (bez numapda lub numpad w miejscu del, end, ins)?nie jestem pewny bo w sumie nie korzystam z num pada wcale (są okoliczności ale to bardzo rzadko) ale nwm czy będę mógł się przyzwyczaić  ale też będzie więcej miejsca na biurku więc jeśli jest taka opcja mogę ją przyjąć :D 
  • twoje uwagi (wygląd, firma):nic
pytanie: duża jest różnica między taka klawiaturą mechaniczna za 300zł a taką genesis r33 za 50zł?? bo to będzie mój pierwszy raz z klawiaturą mechaniczną i w sumie różnica w cenie jest wielka, a jestem ciekaw jak z wydajnością :P

 

Edytowane przez Peptit

pabelxd0911
komentarz
komentarz