ahs utworzono 10 kwietnia 2017 utworzono 10 kwietnia 2017 Dzień dobry, Półtora miesiąca temu nabyłam ww. kindle'a. Nie rejestrowałam go na amazonie, wszystkie książki ładowałam przez USB. Do wczoraj. Nagle komputer (laptop) przestał "widzieć" kindle'a, urządzenie jednak nadal się ładuje. Próbowałam już zamiany kabli i zamiany komputerów w różnych konfiguracjach i nic. Kindle nadal się nie wyświetla jako oddzielny dysk na komputerze. Proszę o pomoc.
mannicca komentarz 10 kwietnia 2017 komentarz 10 kwietnia 2017 Hej, jak masz gwarancję to od razu wysyłaj! Miałam podobny problem z paper ink, coś z gnizdem ładowania było nie tak
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.