Darothy utworzono 31 marca 2017 utworzono 31 marca 2017 Podczas używania eksploratora po jakimś czasie ikony plików znikają albo zastąpione są białą kartką. Gdy w takiej sytuacji wyłączę eksplorator nie działa on w ogóle. Pomaga dopiero wyłączenie i włączenie go w menadżerze zadań jednak pomaga to tylko na krótki czas i problem znów wraca. Komputer jest nowy ma dopiero 4 miesiące a problem występował od początku. Screeny:
Bish komentarz 4 kwietnia 2017 komentarz 4 kwietnia 2017 Uruchom linię poleceń (cmd) jako admin i wklepuj: dism /online /cleanup-image /restorehealth sfc /scannow Po tym odpal system w trybie czystego rozruchu: nowe konto użytkownika -> win+x -> wiersz polecenia (administrator) -> i tutaj wklep: net user test /add net localgroup administratorzy test /add Daj znać, czy pomogło.
Darothy komentarz 7 kwietnia 2017 Autor komentarz 7 kwietnia 2017 Boję się, że coś rozwalę. Mógłbyś trochę bardziej wytłumaczyć i powiedzieć mi co to wszystko tak właściwie robi?
Bish komentarz 9 kwietnia 2017 komentarz 9 kwietnia 2017 Tymi poleceniami za bardzo nie masz jak czego rozwalić. Polecenie dism -Deployment Image Servicing and Management tool -opisane dokładnie tutaj: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/947821/fix-windows-update-errors-by-using-the-dism-or-system-update-readiness-tool sfc -system file checker -tutaj dokładny opis: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929833/use-the-system-file-checker-tool-to-repair-missing-or-corrupted-system-files Czysty rozruch: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows polecenie "net user" dodaje nowego użytkownika, w wielu przypadkach, gdy występuje problem z eksploratorem windowsa, postawienie nowego użytkownika rozwiązuje problem, czemu? sam nie wiem, info ze strony MSa.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.