x-kom hosting

[3000] Jaki Laptop do gier ?

Apuroks
utworzono
utworzono (edytowane)

Hej jestem dosyć zielony w tym temacie gdyż to będzie mój pierwszy "lepszy" laptop. Sprzęt będzie mi służyć głównie do grania w CS go i Lola chociaż nie ukrywam ,że chciałbym po testować na nim tytuły takie jak Dying Light na stabilnych +30 fps'ach jeśli chodzi o cs a myślę o jakiś stabilnych 60 fpsach na high/medium . Mam kilka kandydatów Dell inspiron 3543 i7

Lenovo z51-70 i7

MSI Gp 60

Jak myślicie czy są to do odpowiednie laptopy do tych tytułów mam nadzieję ,że pomożecie i ewentualnie doradzicie coś dobrego :). Dodam jeszcze ,że nie widzę większego sensu FHD w laptopie być może jestem w błędzie . Jeśli chodzi o system operacyjny nie wiem nie znam sie.Dzękuje za poświęcony mi czas :)

 

Edytowane przez Apuroks

Youki
komentarz
komentarz

Wszystkie nie są dostępne i patrząc po konfiguracjach to raczej już nie będą, bo nie są to najświeższe modele.

Będziesz w stanie dopłacić te 100-200 zł?

Wydajny, 4 rdzeniowy procesor, matowa matryca FHD, karta na wydajniejszych pamięciach GDDR5.

http://www.komputronik.pl/product/360823/msi-gl62-6qe-1807xpl.html

Apuroks
komentarz
komentarz (edytowane)
Youki
komentarz
komentarz

Pamięć RAM możesz zawsze wymienić, CPU/GPU nie wymienisz a podany Acer ma znacznie wolniejszy, 2 rdzeniowy CPU i równie wolniejszy układ graficzny, który niezbyt dobrze sobie radzi z grami pokroju DL czy W3, a mowa o ustawieniach najniższych.

  • Dobra wypowiedź 1
Apuroks
komentarz
komentarz

Ok dzięki wielkie chyba zdecyduje się  na wersję 4gb i kostkę 8gb do kupie i wymienię we własnym zakresie :V

Youki
komentarz
komentarz

Dołożysz, są dwa złącza, więc jeśli kupisz kostkę 8 GB to będziesz miał łącznie 12 GB. Taka wartość spokojnie wystarczy na dłuższy czas :V.

Raglad
komentarz
komentarz

Posiadam takie Acera z 8 ramu i szczerze mowiac mozesz zapomniec o graniu w dying light czy wiedzmin 3