x-kom hosting

Kreator do stworzenia strony w HTML5?

okszehem
utworzono
utworzono

Witam, mam potrzebę stworzenia strony internetowej i chciałbym żeby jakoś przede wszystkim wyglądała, poszukuję więc programu do edycji w HTML5.

Tylko tu pojawia się problem, nie mam za bardzo zamiaru ani czasu uczyć się całego HTML'a żeby napisać jedną stronę, potrzebuję czegoś co "samo" by za mnie zrobiło robotę, a ja bym miał bezpośredni wgląd na to co w danej chwili edytuję, etc.

Najlepiej byłoby gdyby istniał jakiś kreator do ściągnięcia, który działa na zasadzie np. internetowego edytora typu "WIX".

Najlepiej (jeśli w ogóle istnieje) gdyby taki kreator był darmowy, lub w przystępnej cenie. Potrzebuję go tylko do jednorazowego użytku. 

Jestem w tym kompletnie zielony, więc z góry przepraszam za moją ignorancję.

Liczę po prostu na to, że istnieje taki program, bardzo by mi to ułatwiło sprawę i zarazem sprawiło wiele przyjemności. :P

Dark_Moon
komentarz
komentarz

Jeżeli ci wystarczy na zrobienie tej strony 30 dni to np. może być  WYSIWYG Web Builder  (WYSIWYG czyli tak ogólnie - what you see is what you get - masz podgląd na to co robisz)

http://www.wysiwygwebbuilder.com/download.html

tutaj polska nakładka językowa

http://www.wysiwygwebbuilder.com/languages.html

Należy przeczytać plik readme.txt i tam po polsku jest jak tą nakładkę zainstalować.

Najlepszym takim narzędziem jest Adobe Dreamweaver aloe niestety jest on płatny. Nawet w wersji próbnej jakieś dane trzeba im podawać a później program automatycznie staje się płatny.

Dark_Moon
komentarz
komentarz

--------------------------

21 marca

Dobra wiadomość. W PC Format nr 4 kwiecień jest pełna wersja programu WebSite X5. Rejestracji można dokonać do 2 kwietnia.

 

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie