x-kom hosting

[1000zł] Modernizacja

tomek994
utworzono
utworzono

Witam.

Posiadam taki oto zestaw https://www.morele.net/inventory/info/Xth3jR/

Mam do wydania + - 1000zł na jego ulepszenie.

Planuję wymianę karty na taką https://www.morele.net/karta-graficzna-zotac-geforce-gtx-1060-3gb-gddr5-192-bit-dvi-hdmi-3xdp-box-zt-p10610a-10l-1002175/

oraz zasilacza na np. taki https://www.morele.net/zasilacz-corsair-vs-series-450w-80plus-120mm-fan-cp-9020096-eu-649091/

A że jestem trochę zielony, proszę Was o pomoc, poradę czy jest to dobry pomysł, czy nowe podzespoły będą dobrze ''funkcjonować'' z płytą główną, obudową itp.

Dodam, że procek również planuję wymienić na i5 6400 ale dopiero za jakiś czas.

Pozdrawiam i proszę o rady.

???

???

?

Youki
komentarz
komentarz

GTX 1060 w wersji 3 GB przy obecnych cenach to kompletnie bezsensowny wybór.

Taniej dostaniesz opłacalniejszego RX 470 4 GB za te 799 zł model od Gigabyte. Obejdzie się bez wymiany zasilacza?

 

tomek994
komentarz
komentarz
15 godzin temu, Youki napisał:

GTX 1060 w wersji 3 GB przy obecnych cenach to kompletnie bezsensowny wybór.

Taniej dostaniesz opłacalniejszego RX 470 4 GB za te 799 zł model od Gigabyte. Obejdzie się bez wymiany zasilacza?

 

No nie wiem, sam mi powiedz czy ten 350w uciągnie taki zestaw, wydaje mi się że nie. Na morele pisze, że rekomendowana moc zasilacza dla rx 470 to 500w więc...

A jak bym kupił nowy zasilacz i procesor powiedzmy i5 6400 lub 6600 to musiałbym wgrać nowy bios do płyty?

kso
komentarz
komentarz

zasilacz wybrałeś 450w jak wyżej zauważyłem i w spokojności wystarczy. Producent zaleca zawsze wygórowaną ilość, bo są dobre zasilacze i nibyzasilacze.

Youki
komentarz
komentarz

Pod I5 7XXX wymagana jest aktualizacja BIOS

 

tomek994
komentarz
komentarz

Czyli z takim i5 6600 nic nie będę musiał wgrywać i będzie hulać z tą płytą?