x-kom hosting

[~3000] Laptop do FIFY i klepania kodu

Kleko20
utworzono
utworzono

Cześć wszystkim.

Poszukuję jakiegoś dobrego sprzętu do grania i na studia. 

Co do gier to przeważnie gram tylko w FIFE. Chciałbym żebym na zakupionym sprzęcie poleciała FIFA17 no i też następne części tej gry. Tak abym nie musiał zmieniać sprzętu żeby pograć w następne części tej gry :P 

Studiuję informatykę i często klepie kod i chciałbym też żeby różnego rodzaju środowiska programistyczne latały bez zwieszania. 

Jeśli mielibyscie jakies propozycje do których trzeba dołożyc kilka stówek to ostatecznie dołożę. 

Myślałem o Lenovo Y700 ale nie jestem do końca przekonany czy relacja cena / jakość jest odpowiednia.
Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi. 

Pozdrawiam :)

Youki
komentarz
komentarz

Z systemem czy bez?

Kleko20
komentarz
komentarz

Raczej bez :)

Kleko20
komentarz
komentarz

Póki co ten chyba ten MSI mnie najbardziej zainteresował. Tylko "Wielkość pamięci karty graficznej - 2048 MB GDDR5 (pamięć własna)" troszke działa in minus. Bardzo odczuje różnice w porównaniu do 4 GB?

Prosaid
komentarz
komentarz

Ale którę grafiki porównujesz?

GTX950m z GT940mx? 

Kleko20
komentarz
komentarz

Na te chwile porównuje :

https://www.x-kom.pl/p/331457-notebook-laptop-156-lenovo-y700-15-i5-6300hq-8gb-1201000-gtx960m-fhd.html#specification



https://www.x-kom.pl/p/346866-notebook-laptop-156-msi-gl62-i5-7300hq-8gb-1tb120ssd-gtx960m-fhd.html#specification

czyli NVIDIA GeForce GTX 960M

W Lenovo Y700:  wielkość pamięci karty graficznej 4096 MB 
a w MSI 2048 MB. 


I pytam czy na moje potrzeby będzie to zauważalna różnica.

Matematyk0
komentarz
komentarz

W Fifie raczej nie odczujesz różnicy, ale gdybyś chciał zagrać w coś bardziej zasobożernego - może być te kilka klatek różnicy ;)

Prosaid
komentarz
komentarz

Oba modele są dobrym wyborem. Lenovo ma troche lepsze wyposażenie 

Kleko20
komentarz
komentarz

Popytałem, pobadałem i dowiedziałem się, że: