x-kom hosting

Pytanie o kartę graficzną

Cazz11
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, jestem nowy na forum. Ostatnio zepsuła mi się karta i postanowiłem jak najszybciej kupić nową :D I teraz pytanie do Was, jaką kartę polecacie? Prosiłbym o plusy i minusy. Przeszukałem trochę internety i znalazłem taką: https://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-geforce-gtx-1060-windforce-oc-6gb-gddr5-192-bit-2xdvi-d-hdmi-dp-box-gv-n1060wf2oc-6gd-974808/ Wydaje się być spoko :D Dodaję że jestem trochę zielony w tych sprawach więc mogę się mylić :D

 

Posiadam takiego kompa

Płyta główna: Gigabyte GA-H55M-S2H

Zasilacz: Fortron FSP500-60APN 500w

Procesor: Intel Core i5 760 2.80Ghz

 

Jak będzie coś więcej potrzebne, wszystko podam ;)

Edytowane przez Cazz11

bemol911
komentarz
komentarz

Jaki masz procesor ? 

  • Dobra wypowiedź 1
Cazz11
komentarz
komentarz

Intel Core i5 760 2.80Ghz

Youki
komentarz
komentarz

Do czego ten PC służy, gry?

Do tego zestawu GTX 1060 to stanowczo przerost formy nad treścią.

  • Dobra wypowiedź 1
Cazz11
komentarz
komentarz

Komputer głównie służy do gier i może czasami filmy. Dlaczego nie ta karta? Jak nie ona, to mógłbyś podesłać coś pasującego?

Youki
komentarz
komentarz

O jakie konkretnie gry chodzi?

Za słaby CPU stanowczo by myśleć o GTX 1060 6 GB

  • Dobra wypowiedź 1
Cazz11
komentarz
komentarz

Jeszcze przed zepsuciem się karty (Miałem Sapphire HD 5670) grałem w takie gry jak Rust, Bf4 itp. Może udałoby się na tym sprzęcie ruszyć jakąś lepszą kartę, pograć w te gry i jeszcze lepsze :D

Cazz11
komentarz
komentarz (edytowane)

Czytałem że mogę w tym procku włączyć tryb Turbo Boost i będzie 3.3GHz, a na niektórych poradnikach podkręcali do 3.9GHz xd. Co myślicie o tej karcie? Będzie lepsza niż ta wyżej? Będą na niej nowsze gry płynnie chodziły?

 

https://www.morele.net/karta-graficzna-msi-geforce-gtx-1050-ti-4gt-oc-4gb-gddr5-128-bit-hdmi-dvi-d-dp-box-975436/

 

 

 

Edytowane przez Cazz11
Mogeto
komentarz
komentarz