x-kom hosting

Laptop do 3500zł

kowasiu
utworzono
utworzono

Witam.

Jestem zainteresowany zakupem nowego laptopa do 3500zł, chciałbym żeby matryca była 17,3. laptop byłby przede wszystkim wykorzystywany do pracy, lecz też  do oglądania filmów i sporadycznie do grania. Dobrze by było, gdyby laptop miał już zainstalowany system operacyjny windows 7, ponieważ windows 8, to dla mnie czarna magia. nie chcę też za szybko wymieniać tego sprzętu, chciałbym z niego korzystać przez kilka lat. Z góry dziękuje za każdą propozycję( jestem laikiem, więc proszę wziąć to pod uwagę).

Youki
komentarz
komentarz

Z W7 to ciężko będzie coś znaleźć, 8 tak samo, głównie W10.

Ta praca to coś bardziej wymagającego?

kowasiu
komentarz
komentarz

Praca transport, więc nie będzie żadnych skomplikowanych programów, jak mam swojego oryginalnego w7 ale jest zainstalowany na stacjonarnym komputerze, to mógłbym go zainstalować też na laptopie?, jeśli tak, to może być bez Windowsa 

Prosaid
komentarz
komentarz

Nie raczej nie. Czyli wtedy z systemem win 10?

Youki
komentarz
komentarz

Jeśli to wersja OEM była to nie, system jest przypisany do płyty w PC'cie.

Poza tym w większości modelów ciężko nawet sterowniki pod W7 znaleźć.

kowasiu
komentarz
komentarz

Jeśli ciężko będzie z win7, to w niech będzie win10, w tej kwocie da radę trafić coś ciekawego? 

Youki
komentarz
komentarz

Podaj jeszcze tylko o jakie konkretnie gry chodzi by wiadomo było jak dużą wagę do GPU trzeba przyłożyć. :) 

kowasiu
komentarz
komentarz

NBA AK 17 lub gwint, więc wielkich wymagań nie mają 

kowasiu
komentarz
komentarz

Ok, dziękuję za propozycję, na pewno ją rozważę :-)

Prosaid
komentarz
komentarz

Śmiało mogę się też podpisać pod propozycja Youki

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie