Thinerid utworzono 20 lutego 2017 utworzono 20 lutego 2017 Witam, od jakiegoś czasu upieram się z problemem mikrofonu. Moim mikrofonem jest Trust Starzz 16973, działał bez problemu do momentu gdy nagle przestał, a dokładnie to system go nie słyszy mimo, że go wykrywa. Dodam, że nie wiem co jest powodem tego problemu, stało się to z dnia na dzień i nie zarejestrowałem przyczyny. Ustawiony jest poprawnie, Windows normalnie widzi go w urządzeniach do nagrywania dźwięku lecz mówiąc do niego nic się nie dzieje. Myślałem, że to problem zintegrowanej karty dźwiękowej, dlatego zakupiłem zewnętrzną kartę dźwiękową HAMA 7.1 Surround USB Sound Card. Po zainstalowaniu sterowników podłączyłem mikrofon i słuchawki, niestety mic dalej nie działa, natomiast słuchawki w lepszej jakości co było oczywiste. Co mam zrobić, bardzo mi zależy na rozwiązaniu tego problemu, mikrofon wszędzie indziej działa tylko nie u mnie. Specyfikacje mojego komputera daje w linku poniżejASUS Essentio CG8350https://www.asus.com/pl/Tower-PCs/Essentio_CG8350/specifications/
szagus komentarz 20 lutego 2017 komentarz 20 lutego 2017 Na początek to go sprawdź na innym urządzeniu, może sam w sobie się zepsuł...
Thinerid komentarz 20 lutego 2017 Autor komentarz 20 lutego 2017 19 minut temu, szagus napisał: Na początek to go sprawdź na innym urządzeniu, może sam w sobie się zepsuł... Proponuję czytać ze zrozumieniem.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.