x-kom hosting

Dysk Verbatim a Windows 10, prosze o pomoc

is2112
utworzono
utworzono

Witam,

 

chciałabym prosic o pomoc. Zakupiłam niedawno dla kogos przez allegro dysk przenosny Verbatim z oprogramowaniem  Nero BackItUp and Burn Essentials.

 

Nie wiem czy ten dysk jest kompatybilny z systemem Windows 10. Nie znam się na dyskach, dostałam tylko informacje, ze mam zakupic taki dysk z takim oprogramowaniem i okazuje się, że na stronie Verbatim jest napisane ze dokladnie takie oprogramowanie jest kompatybilne z systemem Windows 10, natomiast w opisie aukcji dokladnie takie samo oprogramowanie jest tylko kompatybilne z systemem Windows 7.  Zauwazylam to neistety po zakupie, gdyz myslalam, ze takie oprogramowanie po prostu pasuje do systemu Windows 10, ale teraz nie wiem, moze to jakas stara wersja jest? Czy w takim wypadku istnieje mozliwosc pobrania aktualizacji z internetu czy po prostu pozostaje zwrot towaru do sprzedawcy? Z gory dziekuje za odpowiedź.

amso
komentarz
komentarz

Rozumiem, że dysku jeszcze nie masz? Nie wróż z fusów i poczekaj aż dojedzie jak przyjedzie sprawdź czy działa (powinno), a jak nie zaktualizuj soft i po sprawie. Skoro producent wspiera dysk do Windowsa 10 to spokojnie zawsze coś się da wykombinować. Gorzej jest z urządzeniami co wspracia nie mają :)

is2112
komentarz
komentarz

Nie, dysku jeszcze nie mam i z tego dysku wlaśnie niestety nie ja będę korzystac, dlatego nie wiem czy po prostu od razu odesłać do sprzedawcy jak przyjdzie, czy osoba, której to dam będzie musiała coś z tym zrobic (np. zaktualizować). 

Na stronie aukcji jest napisane:  Oprogramowanie Nero BackItUp and Burn Essentials jest zgodne z systemami Windows XP, Vista i Windows 7 (nie jest zgodne z systemem Mac OS).