x-kom hosting

Problem z kompem

2jacks
utworzono
utworzono

Witam. Mam problem z komputerem....chyba. Generalnie zaczęło się od kłopotów z popularną grą. Chodzi o Gwint....nie mogłem i nadal nie mogę rozpocząć rozgrywki z powodu utraty połączenia. Nie znam się na tym wszystkim więc postanowiłem że zrobię format....ale to też nie pomaga. W zasadzie to jest coraz gorzej. Czasem nie mogę otworzyć strony internetowej i nie wiem co może być przyczyną. Czasem wyskakują mi jakieś dziwne komunikaty że strona nie odpowiada....czasem mam znaczek że komp myśli, jakby się wieszał. 

 

No i nie do końca rozumiem ten jeba...ny format! Co to kewa za format że jak instaluję system od nowa to mam ulubione strony zachowane w przeglądarce? Jak zrobić ten format żeby spaliło wszystko do gołej ziemi? Mam windowsa 8.1 i nie wiem już co się dzieje. To stosunkowo nowy komputer

Youki
komentarz
komentarz

To laptop, stacjonarny?
Powiedz w jaki sposób dokładnie robiłeś format.

 

2jacks
komentarz
komentarz

Stacjonarny.....Wchodzę w ustawienia->aktualizacje i odzyskiwanie->odzyskiwanie->usuń wszystkie dane->.....potem już dokładnie nie wiem, ale wybierałem tak żeby było jak najradykalniej...czyli wybierałem opcje z usuwaniem osobistych plików itd...

Mam płytę i mogę z płyty wszystko wgrać. 

Youki
komentarz
komentarz

Nie tak. 

Z płyty na nowo, pełny format całego dysku.

 

2jacks
komentarz
komentarz (edytowane)

No ok...z płyty...ale jak najpierw zrobić zupełny format starego systemu? Kiedyś to się pisało w biosie format C itd....a teraz to nie wiem, bo wszedzie jak wpisuję w googlu wyskakują jakieś wersje formatu bez płyty itd...