x-kom hosting

DFI LANPARTY DK X38-T2RB - Problem

BeeV
utworzono
utworzono

Witam 

 

Poszukuję w sieci sterowników do powyższej pł. gł. Niestety większość linków już wygasła lub jest nieaktywna. Jakie są szanse żeby gdziekolwiek znaleźć a jeśli nie to jaka różnica jest jeśli nie wgram żadnych sterowników od pł. gł.? Komputer w tej chwili chodzi dobrze jednak procesor momentami osiąga górne granice ponad 90% ... 

 

W indeksie wydajności systemu pokazuje mi, że najgorszy mam procesor 5,5 ... Komputer ma 8 lat. Moja specyfikacja poniżej:

 

Procesor: Intel core 2 duo E8400 3GHz

Płyta gł. DFI LANPARTY DK X38-T2RB

Dysk: WD Caviar 500 GB

Pamięć ram: 4GB

Karta grafiki: Radeon 7770HD

 

Z reguły to raczej dyski są najgorsze, w szczególności, że ten chodzi na okrągło już 8 lat ... 

Jestem zielony w tych sprawach więc proszę o opinię.

Bez tytułu.jpg

FrogsterPL
komentarz
komentarz

Trzeba by było znaleźć sterownik do chipsetu, który zastosowano w tym modelu DFI LanParty (Intel X38). Sęk w tym, że - jak zauważyłeś - DFI nie daje faka na swoje starsze modele i użytkowników tychże, więc z ich strony nic nie pobierzesz.

 

Na Twoim miejscu przetestowałbym ten plik - https://downloadcenter.intel.com/download/20019 - a jeśli nie zadziała, będziemy kombinować z szukaniem odpowiedniego sterownika "u konkurencji" (np. na stronie Asusa czy Gigabyte'a).

BeeV
komentarz
komentarz (edytowane)

Dzięki. Proces instalacji przeszedł ok, teraz pytanie jak sprawdzić czy faktycznie w jakimś stopniu to poprawi ewentualną wydajność? Indeks wydajności dalej pokazuje najgorszą wartość dla procesora ...

Bez tytułu2.jpg

 

ED

 

Menadżer urządzeń pokazuje dalej starą datę sterownika procesora czyli 2006 rok ... 

Edytowane przez BeeV
bemol911
komentarz
komentarz
2 godziny temu, BeeV napisał:

Indeks wydajności dalej pokazuje najgorszą wartość dla procesora ...

 

Żaden sterownik nie podniesie wydajności procesora.